سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/20 15:34
کد خبر: 2062

چهره های مشهور ایرانی متولد 20 خرداد + عکس

امروز 20 خرداد همزمان با سال روز تولد کامران ملکی از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را بیشتر با او آشنا میکنیم.

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در 20 خرداد

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دانستن جزئیاتی از زندگی هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی برایتان جالب است و همیشه پیگیر این بخش از زندگی چهره ها هستید باید بدانید که امروز 20 خرداد همزمان با سالروز تولد کامران ملکی یکی از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را با بیوگرافی کوتاهی از او آشنا میکنیم.

 

 

کامران ملکی بازیگر ، فیلمنامه نویس و کارگردان کشورمان 20 خرداد 1340 در تهران متولد شد.

 

کامران ملکی بازیگر فیلم سینمایی ربوده شده، متولد 65، رفیق بد و عاشق فقیر است و در سریال تا ثریا ، پرده نشین و نفس گرم ایفای نقش کرده است.

 

بیوگرافی کامران ملکی:

کامران ملکی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1340 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کامران ملکی می‌توان به بازیگری در سریال نفس گرم، فیلم متولد 65 و فیلم ربوده شده اشاره کرد.

 

کامران ملکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1374 در 34 سالگی در فیلم عاشق فقیر به کارگردانی حسینعلی فلاح لیالستانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نفس گرم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کامران ملکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شاهرخ غیاثی، جهانگیر الماسی، پرویز پورحسینی و رضا بابک را تجربه کرد.

 

کامران ملکی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کامران ملکی در این سال، بازیگری در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری و فیلم متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کامران ملکی بازی در سریال نفس گرم بوده است. کامران ملکی سال 1394 در 54 سالگی در سریال نفس گرم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدمهدی عسگرپور همکاری داشته است. کامران ملکی توانست با بازی در سریال نفس گرم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق بر تجارب او افزود.

 

کامران ملکی علاوه‌بر سریال نفس گرم، سال 1394 در 54 سالگی در فیلم متولد 65 نیز بازی کرده است. کامران ملکی این‌بار با مجید توکلی یعنی کارگردان فیلم متولد 65 و هنرمندانی چون هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، احسان امانی و مریم سعادت همکاری داشت.

 

با اینکه کامران ملکی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. کامران ملکی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده، کارگردان و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار کامران ملکی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم حماسه‌ی بیست و پنج نوزده، فیلم حماسه 2519 و فیلم غفلت است. مهم‌ترین آثار کامران ملکی در حرفه‌ی کارگردان، فیلم حماسه 2519، فیلم حماسه‌ی بیست و پنج نوزده و فیلم غفلت است. مهم‌ترین اثر کامران ملکی در حرفه‌ی دستیار کارگردان، فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش است.

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کامران ملکی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. کامران ملکی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 75% آثار وی سینمایی و 25% آثارش تلویزیونی است. در واقع کامران ملکی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم ربوده شده، فیلم متولد 65 و فیلم عاشق فقیر به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال نفس گرم بازی کرده است.

 

در مجموع در کارنامه 57 ساله و بیوگرافی کامران ملکی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی کامران ملکی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار کامران ملکی در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم کامران ملکی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار کامران ملکی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر کامران ملکی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی کامران ملکی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی کامران ملکی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال نفس گرم محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی کامران ملکی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم عاشق فقیر محسوب می‌شود.

 

اگر در مورد بیوگرافی کامران ملکی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران کامران ملکی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی کامران ملکی، آثار کامران ملکی، جوایز کامران ملکی، همکاران کامران ملکی، گالری عکس کامران ملکی، قد کامران ملکی، وزن کامران ملکی، رنگ چشم کامران ملکی، وضعیت تأهل و همسر کامران ملکی، فرزندان کامران ملکی، حواشی کامران ملکی و کودکی کامران ملکی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

منبع: نمناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3npnv2