چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/03 03:59
کد خبر: 2359

تبریک جالب مجیدصالحی به مناسبت تولد دوقلوهایش+عکس خانوادگی

تصویری از جشن تولد حنا و آروین دوقلوهای مجید صالحی بازیگر و کارگردان معروف را می بینید.

مجید صالحی بازیگر و کارگردان ایرانی و متولد سال ۵۶ در تهران می باشد . مجیدصالحی در یک خانواده پرجمعیت در منطقه امام زاده حسن تهران متولد و بزرگ شده است. مجیدصالحی با شرکت در کلاس های بازیگری استاد سمندریان پا به این عرصه گذاشت و تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . مجیدصالحی متاهل است و صاحب دوقلوهایی به نام حنا و آروین است و در نیک صالحی تصویر بچه های دوقلو مجید صالحی را مشاهده می کنید.

 

تولد بچه های دوقلو مجید صالحی

این بازیگر با انتشار عکس های فرزندانش نوشت :

عشق های من تولدتون مبارک.من و بابا مجید خیلی زیاد دوستتون داریم و خدا رو شکر می کنیم که شما رو به ما هدیه داد.سلامتی و خوشحالیتون رو همیشه از خدای مهربون میخوایم. امسال به خاطر کرونا نشد که روز تولدتون دوست هاتون کنارتون باشن ایشالا سال دیگه دنیا جای قشنگتر و امن تری باشه براتون.برای همه بچه ها و بزرگتر ها و موجوداتکره زمین.

 

بچه های دوقلو مجید صالحی

حنا و آروین

 

 

عکس بچه های دوقلو مجید صالحی

بچه های دوقلو مجید صالحی

 

آروین

مجید صالحی در گفتگویی که در ۲۵ آذر ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در «برنامه زنده سی و پنج» از بسیاری از بخش‌های زندگی خود و همچنین دربارهٔ فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود صحبت کرد.

 

حنا

 

حنا

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

 

تفریح دوقلوهای مجید صالحی

تفریح بچه های دوقلو مجید صالحی

 

مجید+صالحی (1)

 

منبع:نیک صالحی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kwox3