چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/10 13:39
کد خبر: 2581

همه چیز در مورد زندگی خصوصی نازنین بنیادی وهمسرش+عکس های جذاب

نازنین بنیادی متولد 22 می 1980 بازیگر ایرانی- بریتانیایی است.

بیوگرافی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی در سال 1980 در شهر تهران به دنیا آمد و زمانی که نازنین بنیادی بیست روزه بود، به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده و به لندن رفت و تا سن 19 سالگی در آنجا به تحصیلات خود را در یک مدرسه خصوصی معتبر ادامه داد و پس از آن در رشته زیست شناسی از دانشگاه اوروین کالیفرنیا فارغ التحصیل شد؛ جایی که نازنین بنیادی با ارائه پژوهش هایی درباره سرطان موفق به دریافت جوایزی شده است. جدپدری او، صفی علیشاه، شاعر پرآوازه و فیلسوف قرن نوزدهم است.نازنین بنیادی در کودکی رقص باله و نواختن ویولن را آموخت و تجربیاتی هم در اسکیت روی یخ، رقص شکم و غواصی دارد.

 

تصویر

 

از نوادگان شاعر و فیلسوف ایرانی است.

 

 

مادر خیر خواه

مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. او نیز در میانه دهه ۲۰۰۰ (میلادی) خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. زیرا فکر می کرد کلیسا کارهای انسان دوستانه انجام می دهد. در سال ۲۰۰۵ به خاطر رکورد فروش کتاب برای کلیسا، از او تقدیر شد.

 

تصویر

 

شروع فعالیت

نازنین از ده سالگی اشتیاق فراوانی به هنر داشت و در کالج سلطنتی موسیقی در لندن به استعداد خود پی برد و با آموختن ویولن به پرورش استعداد خود پرداخت. نازنین بنیادی در سال 2006 بطور رسمی وارد عرصه بازیگری شد و موفق شد در نقش لیلا میر در سریال محبوب « General Hospital » حضور پیدا کند و پس از آن نیز در نقش های بسیار کوتاهی در فیلمهای مشهور هالیوود حضور پیدا کند.

 

اجرا در تلویزیون

وی در سن کم زمانی که در انگلستان بود در تلویزیون بخش کودکان ایفای نقش کرده است. او خود در این مورد در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی گفته است : «تنها کار تلویزیونی که کردم در سنین جوانی در لندن و برنامه کودکان بنام «یرلی برث» بود؛ ولی در اصل عشق و علاقه ام به فیلم است.» نازنین در حال گذراندن دوره دکترا در دانشگاه تورنتو است.

 

ورود به هالیوود

یکی از دوستای خیلی خوب من هنرپیشه بود و اون منو تشویق کرد که هنرپیشه بشم، چون کلاسهای مختلف هنرپیشگی رو گذرونده بودم، و با آمادگی برای تستها رفته بودم بالاخره تونستم وارد هالیوود بشم او از 2006 توانست اولین حضور خود را در فیلم هالییودی تجربه کند.

 

 

نازنین بنیادی و تام کروز

دیوید میسکوج (رهبر کلیسای سابنتولوژی) «گریگ ولهیِر» را مأمور کرد تا نازنین را از لحاظ تناسب و مقبولیت در برنامه فشرده یک ماهه چک امنیتی، مصاحبه و بازرسی کند. سپس نازنین را از خانواده جدا کرده و به مرکز ستاره ها بردند. در آنجا مشکلات خاص نیز حل شدند. از جمله، رابطه عشقی نازنین با دوست پسر خود که مدت ها با یکدیگر ارتباط داشتند. آن ها به نازنین نشان دادند که دوست پسر او در جلسه اعتراف گفته که به نازنین خیانت کرده است؛ بنابراین رابطه آن ها پایان یافت.

 

پس از آن ارتودنسی دندان های نازنین را بیرون کشیدند و از فروشگاه بربری بورلی هیز بیست هزار دلار آمریکا برایش لباس خریدند. در گام بعدی آرایشگر و طراح سبک موی تام کروز موهای نازنین را طبق ذائقه تام کروز رنگ کرد. به نازنین گفته شد که این کارها بخشی از مأموریت بشردوستانه کلیسا هستند. زیرا او باید هنگام دیدار با رهبران جهان زیبا باشد. تنها، هنگامی که نازنین به نیویورک رسید نقش واقعی خود به عنوان معشوقه تام کروز را فهمید.

 

تصویر

 

جدایی از تام کروز

در اواخر سال ۲۰۰۴ آن ها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند. در آغاز تام کروز بسیار رمانتیک بود. اما در مدت کوتاهی، بسیار خشن و بداخلاق شد. هنگامی که دیوید میسکویج به مهمانی آن ها رفت نازنین بیمار بود و به حضور مسکویج توجهی نشان نداد. اینکار موجب خشم مسیکویج شد. روز پس از آن کروز با مشت بر میز کوبیده و نازنین را متهم به توهین به رهبر کلیسا کرد. دو هفته بعد در ژانویه ۲۰۰۵ به نازنین اطلاع دادند که رابطه اش با تام کروز تمام شده است.

 

تصویر

 

الگوها

الگوهای من مادرم و پدرم هستن. در هنرپیشگی هم خانم مری آپیک، خانم شهره آغداشلو و خانم ادری هپبورن هستن که نمونه های خیلی خوبی بودن برای من ومن هنوز خیلی باید تلاش کنم تا به اونا برسم. همچنین نازنین بنیادی سخنگوی رسمی سازمان عفو بین الملل ایالات متحده ی امریکا است.

 

 

منبع:ساعدنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gqjx4