پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/13 16:29
کد خبر: 2680

حال آقای محسن قاضی مرادی خوب نیست

مهوش وقاری: دلم نمی آید بگویم اما حال همسرم خوب‌ نیست!

محسن قاضی مرادی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 11 شهریورماه 1351 در تهران متولد شد.محسن قاضی مرادی پیشکسوت کشورمان فارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است و در سالهای پیش از بازیگری به عنوان معلم در آموزش و پرورش مشغول به کار بود.محسن قاضی مرادی بازیگری را از سال 1351 با فیلم حسن سیاه به کارگردانی پرویز اصلانی آغاز کرد.مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر محسن قاضی مرادی است و این زوج هنرمند سال 56 در دفتر کل تربیت معلم که هر دو کارشناس آن بودند آشنا شدند و سال 58 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.این زوج هنرمند با وجود سالها زندگی مشترک فرزند ندارند و در واقع خانم وقاری دو بار باردار شد اما به دلایلی فرزند آنها به دنیا نیامد و این زوج به زندگی مشترک دو نفره شان ادامه میدهند.

 

 مهوش وقاری، همسر محسن قاضی مرادی در خصوص بیماری که این بازیگر، چندین سال است با آن درگیر است اشاره کرد و گفت:

«قاضی مرادی نزدیک به ۳ سال است که به سختی و میکس شده ، غذا می خورد. مراقبتش کار سختی است و در دوره پیشرفت بیماری پارکینسون قرار دارد و روی ویلچر می نشیند. دلم نمی آید بگویم اما حال محسن قاضی مرادی اصلا خوب نیست و شرایط خوبی ندارد. هیچکسی به او سرنمی زند؛ البته این روزها کرونا بهانه ای شده که می گویند نمی توانند به ملاقاتش بیایند. جالب است که می گفتند همه عاشق او هستیم اما خیلی ها تلفنی هم حالش را نمی پرسند.

 

خانه سینمایی که همه ادعای دوستی داشتند، دریغ از تلفن کردن و احوالپرسی!

واقعا از بازیگران و سینماگران انتظاری نداریم اما از مدیران توقع داریم؛ خانه سینمایی که همه ادعای دوستی داشتند و به ما می گفتند شما فرق دارید حالا دریغ از تلفن کردن و احوالپرسی!

محسن قاضی مرادی آن قدر اوضاع جسمانی بدی پیدا کرده که ترسیدیم در بیمارستان بستری شود که خدایی ناکرده به کرونا مبتلا نشود. برای او آنتی بیوتیک تزریقی تجویز کردند که با سرم روزی ۲ بار تزریق شد. خدا را شکر یکی دو روز است به حال قبل برگشته و البته آن قدر نامفهوم صحبت می کند که به سختی متوجه می شوم چه چیزی می خواهد و چه کاری دارد.

 
تصویر
 
 
منبع:ساعدنیوز

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ean92