جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/20 07:23
کد خبر: 2862

عصبانیت شدید سپند امیرسلیمانی از شلوغی جاده ی شمال+فیلم

سپند امیر سلیمانی از دیدن جاده شلوغ شمال عصبانی شد.

 سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در آذر ماه ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای هنرمند متولد شد. پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر قدیمی و مشهور تلویزیون و سینماست و خواهرش کمند امیر سلیمانی نیز از بازیگران خوب سریال‌های تلویزیونی به حساب می‌آید. سپند امیر سلیمانی در شهریور ۱۳۸۹ با مارال آراسته ازدواج کرد. آن‌ها ازدواجی ساده، ولی عاشقانه داشته و تنها با ۷ سکه مهریه با هم ازدواج کردند. اما این ازدواج چندان طولانی نبود و پس از چند سال سپندامیرسلیمانی  در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مدتی است تنها زندگی کرده و از همسرش جدا شده است.سپند امیر سلیمانی علاقه زیادی به شعر و موسیقی داشته و ۶ ساز می‌نوازد.

 

 

 

سپند امیرسلیمانی  بازیگر جوان کشورمان با انتشار ویدئویی در صورتی که خودرو شخصی اش را کنار خیابان متوقف کرده بود و به دلیل تنها بودن در خودرو، ماسک خود را برداشته بود در صفحه اینستاگرام خود گفـت:

 

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، "منزل من خارج از تهران است و در راه که به سمت محل کار آمدم، دیدم جاده شمال شلوغ است، این دوستان کجا زندگی می کنند که نه می ترسند و نه وجدان درد می گیرند، تهران شهر هشدار است، بیمارستان ها تخت خالی ندارد، در این شرایط چه اصراری به شمال رفتن است؟!

 

همین دوستان خودشان گله از شرایط جامعه دارند، دوست عزیز شما اول ما را نکش، بعد نقش منجی را بازی کن، به قول یه دوستی چه خبرتونه؟"

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nqmx3