پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/21 09:40
کد خبر: 2898

قسمت پایانی سریال پایتخت 6 لو رفت+فیلم دیده نشده

پخش قسمت پایانی پایتخت 6 در فضای مجازی به صورت غیرقانونی حسابی جنجال به پا کرده و واکنش سازندگان را هم به همراه داشته است.

پایتخت ۶  نام فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی و بازی محسن تنابنده است که در ۱۵ قسمت در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد. ولی ساخت و پخش قسمت های پایانی آن به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.پس از پخش قسمت اول سریال پایتخت 6بسیاری از مخاطبان به حجم بالای تبلیغات در بین سریال (پیام بازرگانی در ۲ نوبت بین سریال پخش شد) به صدا و سیما انتقاد کردند

 

 

خبرداغ : زندگی لاکچری و ثروتمندانه بهاره رهنما بعد طلاق از پیمان قاسمخانی + عکس

 

 

 

 

که با واکنش محسن تنابنده (طراح، سرپرست نویسندگان و بازیگر شخصیت نقی) مواجه شد و او این تبلیغات را بر عهده تلویزیون دانست و به این حجم از تبلیغات اعتراض کرد. پایتخت6  نیز مانند فصل گذشته آن، در بخش‌هایی توسط تلویزیون سانسور می‌شد که این ممیزی‌ها از قسمت دوم به بعد شدت بیشتری گرفت.در سریال پایتخت6 بازیگرانی همچون:احمدمهران فرریمارامین فر محسن تنابنده نسرین نصرتی مهران احمدی هومن حاجی عبداللهی و... ایفای نقش کردند.

 

 

 

 

پیش از این سیروس مقدم کارگردان پایتخت اعلام کرد: قرارداد پایتخت با سازمان ۱۵ قسمت بود که انجام شد.یا سه قسمت نهایی این سریال نیازمند تفاهم نامه جدید است.

پایتخت از سریال های جذاب تلوزیون برای مخاطبان است . پایتخت بینندگان زیادی داشت . سریال پایتخت در 6 فصل ساخته شده است . سیروس مقدم کارگردان پایتخت اعلام کرد:

 

قرارداد پایتخت با سازمان ۱۵ قسمت بود که انجام شد.

یا سه قسمت نهایی این سریال نیازمند تفاهم نامه جدید است.

 

منبع:مستقل آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27zln3