پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/24 08:49
کد خبر: 2988

دروغ جنجالی احسان علیخانی در برنامه ی عصر جدید+فیلم

به تازگی ویدئوهایی از جر و بحث علیخانی با داوران عصر جدید منتشر شده است و همچنین آبروی او توسط یکی از داوران رفت که مجبور به عذرخواهی هم شد.

  احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت.احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک احسان علیخانی مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون عصر جدید است.

 


اخبار داغ:

فیلم منتشر شده از همسرمحسن افشانی در حمام جنجال به پا کرد+فیلم دیده نشده


 

 

مسابقه « عصرجدید » از همان شروع فصل دوم بسیار قدرتمند ظاهر شده و حتی با وجود مشکلاتی که به خاطر شیوع کرونا با آن روبه‌رو بود، نسبت به فصل اول اثری جذاب‌تر و دیدنی‌تر است.

 

 

با وجود جذابیت فصل دوم اما  احسان علیخانی  کماکان تلاش می‌کند با تکه‌پرانی و شوخی‌های بی‌مورد شرایطی به وجود آورد که توجه مخاطبان بیش از پیش جلب شود. تکه‌پرانی‌ها و شوخی‌هایی که بیشتر به ضرر برنامه تمام می‌شود و شرکت‌کنندگان و مخاطبان را آزرده می‌کند.

سما برهانی از جمله شرکت‌کنندگان موفق فصل اول «عصرجدید» بود که تصمیم گرفت برای بار دوم در فصل جدید هم حضور داشته باشد. او این‌بار در مقام معلم به همراه شاگردانش روی سن آمد و با اعتمادبه‌نفس بالایی شروع به معرفی شاگردانش کرد. درست بلافاصله بعد از پایان معرفی، علیخانی به شوخی گفت:«چه با کلاس!» برهانی توجهی نکرد و به صحبت‌هایش ادامه داد. درحالی که داشت توضیح می‌داد که در قسمت اول برنامه قرار است چه کاری انجام دهند، علیخانی توی صحبت‌هایش پرید و گفت:«چی شد؟ قهر کردی؟»

برهانی سکوت کرد اما بعد مجددا حرفش را پی گرفت اما علیخانی باز هم اجازه نداد حرفش را کامل کند و با لحن شوخی وسط حرفش پرید و گفت:« شبیه خانم معلم‌ها شدی قشنگ. تو یک سال چقدر رشد کردی. الان کاملا بزرگ و بالغ شدی.» سما با افتخار گفت بعد از «عصرجدید»، معلمی را شروع کرده اما علیخانی زد زیر خنده و گفت:

«سال دیگر می‌توانی با نوه‌هایت بیایی.» این درحالی است که سما برهانی به عنوان فینالیستی که به مقام خوبی در فصل قبل رسیده بود حالا می‌توانست مایه افتخار برنامه باشد و علیخانی می‌توانست از این افتخار به نفع برنامه استفاده کند اما حتی اجازه صحبت کردن به او نداد. در پایان هم وقتی سما گفت که بعد از عصرجدید خیلی بزرگ شده، علیخانی باز هم با شوخی گفت:« میدونی چه تغییری کردی؟ مثل تغییری که نرگس محمدی توی ستایش ۲ کرد. با یک عینک از دانش‌آموز تبدیل شده به معلم میگی بزرگ شدم.»

 

حمله شدید به داور عصر جدید برای رفتار زشتش با یک شرکت کننده + ویدئو

 

منبع:فیدایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p86a2