پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 10:47
کد خبر: 3066

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان + تصاویر

در این بخش از سایت ستاره پارسی بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر جوان سینمای ایران را به همراه عکس های دیدنی این بازیگر را مشاهده خواهید کرد.

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 است. سانیا سالاری در بوشهر متولد شده است. سانیا سالاری بازیگر است.تحصیلات سانیا سالاری لیسانس رشته تدوین اسنت. او در تئاتر با افراد مشهوری و نامی کار هنری خودرا شروع کرده است.

 

زندگی خصوصی سانیا سالاری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی | ساعدنیوز

خانواده

 سانیا سالاری بازیگر 31 ساله کشورمان متولد شده بوشهر است.این بانوی هنرمند پدرش اصالتش به شهر بیرجند برمی گردد و مادرش نیز اهل آبادان بوده و پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش عرب اهل سوریه هستند.او تنها یک خواهر دارد.پدر این خانواده وکیل است.این خانواده تا 2 سالگی بوشهر بودند سپس به مشهد نقل مکان کردند و نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان رفتند.بعد از قبولی او در دانشگاه، خانوادگی به تهران آمدند.

 

تحصیلات

سانیا فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما است.

 

بیوگرافی سانیا سالاری | Persian girls, Iranian actors, Beauty girl

ازدواج

خانم سالاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

 

هنرمندان مورد علاقه

 در تئاتر عاشق بازیگری مهتاب نصیرپور است و در سینما خسرو شکیبایی و فاطمه معتمدآریا از بازیگرانی بودند که باعث شدند علاقه اش به هنر ادامه پیدا کند

 

اینستاگرام

خانم سانیا سالاری نزدیک بـه 100 k فالوور دارد، آدرس صفحه رسمی وی sania__salari@  است.

 

تیپ زرد سانیا سالاری +عکس | نشان آنلاین

خانه دوم

از تئاتر آمده‌ ام و تئاتر خانه من است.

 

اما در پیشنهادهای بعدی نقش و کاراکتر بسیار مهم خواهد بود؛ اینکه مرا به چالش بکشد و باعث شود با او دست و پنجه نرم کنم، پس از آن، کارگردان و فیلمنامه برایم مهم خواهند بود

 

فعالیت هنری

شروع فعالیت

سانیا بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، بازیگری را کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شروع کرد، سپس در کارگاه های هنری محمد رحمانیان شرکت داشت.

 

سانیا سالاری در اکران خصوصی فیلم مطرب (4 عکس) | - عکس های سانیا ...

اولین تجربه  تئاتر

 اولین بار بصورت حرفه ای در تئاتر مجلس ضربت زدن به کارگردانی محمد رحمانیان بازیگری را تجربه کرد که می گوید حضور در این نمایش برای من در حکم یک چالش بزرگ بود.

 

همبازی بزرگان تئاتر

همبازی شدن با بازیگران صاحب نام در تئاتر برایم خیلی حائز اهمیت است و کلی انرژی مثبت از آنها می گیرم و تلاش می کنم از تجربیاتشون به نحو احسنت بهره برداری کنم.

 

منوچهر هادی

 در همان اولین کار حرفه ای اش در تئاتر سال 95 در نقش قطام نمایش مجلس ضربت زدن، بازی اش چشم منوچهر هادی کارگردان صاحب نام را گرفت.

 

سانیا سالاری|زندگینامه سانیا سالاری به همراه عکسهای اینستاگرام

اولین تجربه تلویزیون

 منوچهر هادی از سانیا سالاری برای بازی در نقش ارغوان سریال دلدادگان دعوت کرد و به این ترتیب سال 96 اولین تجربه حرفه ای او در یک نقش اصلی جلوی دوربین رفت.

 

بازی تاثیر گذار و حسی خانوم سالاری در نقش مقابل سامان صفاری در سریال دلدادگان خیلی زود چهره اش را شناخته تر کرد و حالا به شهرت زیادی رسیده است.

 

تئاتر

 نمایش نام تمام مادران

 

 نمایش مطرب عشق

 

 فیلم تئاتر آینده های رو به رو

 

بیوگرافی سانیا سالاری | عکس،حواشی و مصاحبه با سانیا سالاری بازیگر ...

 نمایش ترانه های قدیمی :

پیکان جوانان

 

لیلا و چند مسافر

 

تلویزیون

سریال ستایش سه

 

سینما

ملاقات


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2roqy2