پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/29 10:16
کد خبر: 3142

اولین توضیح کامل مانی رهنما در مورد مهاجرتش به ترکیه+ویدئو

مانی رهنما خواننده پاپ کشورمان که با همسرش به ترکیه مهاجرت کرده توضیحاتی درباره این موضوع داده است.

مانی رهنما در تیر ماه 1350 خورشیدی در نارمک تهران متولد شد. مانی رهنما از خوانندگان خوب کشورمان است که قبلا یک بار ازدواج کرده و یک پسر دارد.مانی رهنما در حاضر همسر صباراد است.چندی پیش مانی رهنما و صباراد با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر مهاجرتشان را منتشر کردند که در این ویدئو مانی رهنما بیشتر در این باره توضیح می دهد:

 

 

 

 

 

مانی رهنما با انتشار تصویری از خود و همسرش نوشت:

 

مهاجرت «مانی رهنما» و «صبا راد» از ایران

 

همچنین بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: تلخ است خبر ولی مانی رهنما هم به ترکیه مهاجرت کرد. خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات. اجرای قطعه »فردا که شد»، بوسه جنجالی روی صحنه از صبا رتد (همسرش) و بازخوانی قطعه « طلای روسیاه» در انتخابات سال 92 در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.

 

 

مهاجرت مانی رهنما و صبا راد از ایران!

 

 

زندگینامه مانی رهنما

 

مانی رهنما در تیر ماه 1350 خورشیدی در نارمک تهران متولد شد. او از کودکی به صوت و آواز علاقه مند بود و از 14 سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود. 

 

کودکی مانی رهنما

 

 

عکسی از دوران کودکی مانی رهنما 

 

 ازدواج مانی رهنما و صبا راد

 

«صبا راد» مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما با انتشار عکس این خبر را تائید کرد.

 

خواننده موسیقی پاپ درباره آشنایی با صبا راد گفت:آشنایی ما یکدفعه نبود و در یک سلسله مراتب رخ داد ، من و صبا در کارهای زیادی با هم همکاری داشتیم و من همیشه با صدای همسرم در برنامه صبحگاهی رادیو بیدار میشدم و به شوخی گفت گمان میکردم مخاطب همه حرفهای او من هستم.

عکسهای مانی رهنما و همسرش

عکسهای مانی رهنما و همسرش

 

 

مهریه صبا راد همسر مانی رهنما

مهریه متفاوت صبا راد یک کلام ا… مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است.

 

صبا راد و همسرش مانی رهنما در هواپیما

سلفی صبا راد و همسرش مانی رهنما در هواپیما

 

همسرمانی رهنما

مانی رهنما از همسر اول خود جدا شده و یک پسر 17 ساله به نام پارسا دارد که پیانو کار میکند و از دوستان فرهاد مدیری پسر مهران مدیری است.

 

عکس پسر مانی رهنما

عکس پسر مانی رهنما

کنسرت مانی رهنما

 

 همسر اول مانی رهنما

 

فعالیت هنری

در مهر ماه سال 1371 به نزد بابک بیات رفت و از همان جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد. در طی 6 سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال 1376 و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی.

 

جایزه بهترین خواننده

 

در سال 1377 و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. در سال 1377 آلبوم «مرسدس» و در سال 1378 آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمود که آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه است.

 

 

 

صبا راد و مانی رهنما

 

بیوگرافی مانی رهنما

 

 

 

آلبوم کجا به خنده میرسیم مانی رهنما

 

در سال 1380 آلبوم «آخرین غزل» به آهنگسازی داریوش تقی پور را منتشر ساخت. مانی رهنما در سال 1389 آلبوم "کجا به خنده می رسیم؟" را منتشر کرد. آلبومی پیانویی، با آهنگسازی خودش و تنظیم و نوازندگی آندره آرزومانیان با ترانه هایی از بابک صحرایی که از جمله آهنگهای موفق این آلبوم می شود به یه پیانو یه گل سرخ، تحملم کن و کجا به خنده می رسیم کرد.آلبوم کجا به خنده می رسیم به خاطر فضای خاصش و اینکه تمام آهنگهایش فقط با پیانو نوازندگی و اجرا شده اند یکی از آلبوم های خاص کارنامه هنری مانی رهنما بوده است. «کجا به خنده می رسیم» با صدای مانی رهنما و آلبوم «برف» با صدای فرهاد مهراد تنها آلبوم های پاپ ایرانی هستند که به صورت پیانویی به انتشار رسیده اند.

 

مانی رهنما mani rahnama

 

مانی رهنما mani rahnama 

 

آلبوم من و تو

 

آلبوم «من و تو» دیگر آلبوم مانی رهنما است که در سال 1391 به انتشار رسید. این آلبوم به نسبت دیگر آلبوم های مانی رهنما از نظر موسیقی از فضایی مدرن تر برخوردار بوده و وی در این آلبوم قطعاتی با موسیقی الکترونیک هم اجرا کرده است. این آلبوم دارای 8 قطعه است. آهنگساز تمام آهنگها خودش بوده و تمام تنظیم ها نیز از نیکان است و نیکان دو قطعه را نیز در این آلبوم آهنگسازی کرده است. 4 ترانه از این مجموعه سروده بابک صحرایی و دیگر ترانه ها از زهرا عاملی و … است.

 

آلبوم من و تو مانی رهنما

 

آلبوم من و تو مانی رهنما

 

 

 

تدریس مانی رهنما

 

مانی رهنما از سال 1382 تا کنون به تدریس و پرورش هنرجویان مستعد و معرفی آنها در قالب آلبومهایی مثل «دهکده» با صدای کسری و «تعطیل عمومی» با صدای محسن وحیدی، پارسا حسینی و شهاب مظفری، بردیا و پارسا حبیبی و فرجام و غیره پرداخته است. او در سال 1392 ترانه طلای روسیاه را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد.

 

کنسرت مانی رهنما

 

ترانه شناسی مانی رهنماآلبوم ها

 

مرسدس 

 

فصل پرواز - 1378

 

امیر 

 

اعتراض

 

آخرین غزل - 1380

 

بغض - 1379

 

تموم شد ترانه - 1382

 

دلواپس تو نیستم - 1385

 

کجا به خنده می رسیم؟ - 1389

 

من و تو - 1391

 

 

 

 

 

منبع:سلام نو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2row62