پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 04:20
کد خبر: 3170

نام عجیب فرزند الهام حمیدی لو رفت

پسر الهام حمیدی روز 12 خرداد ماه 99 بدنیا آمد الهام حمیدی متولد 1357 میباشد و یک ازدواج ناموفق داشته است که حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی عاشقانه و پایداری داشت باشد.

الهام حمیدی زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ است.الهام حمیدی متولد در تهران است.الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است.الهام حمیدی ایرانی است. بازی الهام حمیدی را با «مسافری از هند» باعث شهرت وی شد.

مدتی پیش الهام حمیدی و همسرش صاحب فرزندی شدند که در ادامه اطلاعات بیشتری از او را می خوانید:

 


 

خبرداغ : آزار شیطانی پسر جوان توسط سه مرد فاجعه افرید + عکس

 

 


 

artist_iran1_108309185_183681056519468_1505340567175408387_n

 

الهام حمیدی  با انتشار تصویری از به دنیا آمدن فرزندش خبر داد. در ادامه میتوانید عکس فرزند الهام حمیدی و همسر دومش را در سایت رصد ورزشی مشاهده کنید.معمولا شایعات پیرامون سلبریتی ها زیاد است اما به تازگی الهام حمیدی درمصاحبه ای از طلاق خودش در سن کم پرده برداشت.  الهام حمیدی  که مدت زیادی از ازدواج دومش نگذشته است در مورد ازدواج اول و طلاق همسرش صحبت کرده است .

 

unnamed (1) - Copy - Copy - Copy

 

ازدواج مجدد  الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر جذاب و خوش چهره ی کشورمون که بسیار کم حاشیه است صحبت های جنجالی در مورد خودش کرده است در ادامه می توانید از طلاق تا ازدواج مجدد  الهام حمیدی  به گفته ی خودش را اینجا بخوانید

ازدواج و طلاق  الهام حمیدی  , الهام حمیدی  بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو ای درمورد ازدواج سابقش در سن پایین چنین بیان کرد.

الهام حمیدی  گفت: من یکبار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یک دیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

ماجرای دردسر جمله ازدواج نکردم برای الهام حمیدی در برنامه دورهمی و حمله شدید کاربران مجازی

الهام حمیدی جمعه ۱۱ تیر ماه سال گذشته، در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد، ودر بخشی از این برنامه گفت ازدواج نکرده و مجرد است.تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی پس از این برنامه، به پیج او رفتند و یادآور شدند که پیش از این ازدواج کرده است.

 

بحث حتی بر سر حضور این بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های ارزشی سینما و تلویزیون، همراه با همسرش، در برنامه‌ای به نام ستاره‌هاست.

«خواهشا منه ، عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی پشیمان نکنید ، خواهش میکنم وکیل پایه یک دادگستری نشید و من و ادمها و زندگی شخصی مارو قضاوت نکنید من سعی کردم گفت و گویی روان و بی ریا و خالص داشته باشم اما واقعا از دست برخی افراد نمیتوان آب خورد و براحتی نام و فامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی ، من مخفی کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم و حاضر نیستم برای بیماری عده قلیلی دارو و سوژه باشم انهم در حوزه زندگی خصوصی ، همدیگرو زود قضاوت نکنیم.ای کاش می ‌شد جای من بودید و برخی از این کامنت ها رو میخوندید و هضم می‌کردید ، مننون از دوستان و دوستداران واقعی و پاک خواهر همه ی شما الهام»

 

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

قبلا خبر آن‌لاین گزارش دادهبود که در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

 

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

حکایت ازدواج و طلاق الهام حمیدی

مهران مدیری  در برنامه «دورهمی» با پرداختن به موضوع مد و مدگرایی، هنجارها و بازتاب آن در جامعه میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد.در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعاریفی از واژه مد و ریشه آن در دنیای انسان‌های اولیه، نیم نگاهی به دنیای مد امروز داشت؛ از نوع پوشش بازیگران و عوامل فیلمهای سینمایی در جشنواره‌ها گفت و درمورد اشاعه آن در جامعه بیان کرد: هر آن چیزی که فلان بازیگر در فلان جشنواره به روی فرش قرمز پوشیده، فردا در همه ی مغازه ها و تن همه ی مردم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yz7j2