چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/02 07:51
کد خبر: 3279

محسن افشانی ویدیوی لباس پوشیدن همسرش را منتشر کرد + فیلم لورفته

دعوای محسن افشانی و سویل خیابانی همسرش این روز ها حسابی جنجالی شده است .

محسن افشانی بازیگر جنجالی سینما است . محسن افشانی این روز ها جنجال جدید به پا کرده است . طلاق جنجالی محسن افشانی و همسرش در اینستاگرام سروصدای زیادی به پا کرد . اما ماجرای طلاق محسن افشانی و همسرش چه بود ؟ 

 


خبرداغ  : 

عکس دیده نشده از مونا فرجاد در حال آب تنی+عکس

 

دست دادن مجری مرد وخانوم ورزشکار در برنامه ی زنده ی شبکه 3 جنجالی شد+فیلم

 

الهام حمیدی با عکسی جنجالی خبر وارد شدنش به دنیای تبلیغات را داد+عکس


 

 

 

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

بازیگر جنجالی ایرانی عکسهای مراسم عقد خود رامنتشر کرد .به گزارش ایران ناز ،محسن افشانی بازیگر معروف که سابق بر این با استوریهای اینستاگرامش  جنجال ساز شده بود ازدواج کرد .


 

 


 

آذر ماه امسال بود که محسن افشانی با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر ازدواجش رابه صورت رسمی اعلام کرد. بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون کشورمان مدتی است  که به حاشیه سازی روی آورده و نامش حسابی در فضای مجازی بر سرزبان ها افتاده است.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

 

بازیگری که با سریال ترانه مادری در بین مخاطبان شناخته شد اینروزها بیشتر از دنیای هنر در فضای مجازی شناخته شده است و گویا این علاقه شخصی این بازیگر است که حاشیه ساز باشد.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

 

بالاخره بعد از مدتها تصاویر نصفه و نیمه از همسر محسن افشانی ، عکس کامل سویل خانم همسر آقای بازیگر رونمایی شد. این عکس تصویری از محسن افشانی و همسرش در مراسم عقدشان است.

 

محسن افشانی و همسرش در روز عشق مهمان یک برنامه اینترنتی شدند و برای نخستین بار گفت و گویی با این شبکه اینرتنتی انجام دادند. آقای بازیگر دراین مصاحبه به ادامه حاشیه سازی هایش اشاره کرد و نوید حاشیه سازی های بیشتر به همراه همسرش را داد.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d68m3