چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/03 18:16
اختصاصی ستاره پارسی
کد خبر: 3317

بیوگرافی کاوه آهنگر بازیگر قدیمی تلویزیون + تصاویر

اختصاصی ستاره پارسی// در این بخش از سایت ستاره پارسی بیوگرافی کاوه آهنگر بازیگر قدیمی تلوزیون را به همراه عکس های شخصی و داستان شهرت ،به نام برادر علی کوچولو را مشاهده خواهید کرد.

کاوه آهنگر متولد 1369 است. کاوه آهنگر در تهران متولد شده است. کاوه آهنگر بازیگر است. کاوه آهنگر از کودکی وارد عرصه بازیگری شد. او کنار بازیگری تدریس می کند و آرزویش جایزه اسکار است.

 

کاوه آهنگر بازیگر | بیوگرافی و عکس های کاوه آهنگر و همسرش و ...

زندگی شخصی

خانواده

کاوه آهنگر بازیگر 30 ساله کشورمان در خانواده 5 نفره و هنرمند متولد شده است.این هنرمند یک برادر به نام امید و یک خواهر بخ نام آرام دارد.پدرخانواده ، رضا آهنگر از مدیران تولید سازمان صدا و سیما و خواهرش آرام طراح صحنه و مادرش نیز در همین زمینه فعالیت دارد. تنها برادرش مدتی بازیگر بود و حالا در هلند کارگردانی می کند.

 

تحصیلات

کاوه درباره ی تحصیلاتش میگوید:تجربه 5 ساله ام کنار کیانوش عیاری در سریال روزگار قریب برایک یک دانشگاه بود و کاملا شکل بازی من را تعییر داد و دیدگاهم را نسبت به هنر عوض کرد.

 

ازدواج

کاوه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

کاوه آهنگر

خصوصیات اخلاقی

من هنوز هم شیطنت دارم حتی گاهی به یاد کودکی زنگ خانه ای را می زنم و فرار می کنم ، در کودکی هم خیلی این کار را می کردم.

 

درآمد

پدرم مدیر تولید بود و تمام برنامه‌ های کاری من به‌ عهده او بود اما می‌ دانم نسبت به آن زمان قرارداد های بالایی برای من می‌ بست.

 

شنیدم در سال 77 یکی از قراردادهایم برای یک سریال به نام ساعت سحرآمیز ماهی دو میلیون و 300 هزار تومان بود که قرار داد کمی نبود.

 

کاوه آهنگر

کاوه آهنگر در کودکی

 

تدریس

خوشحال در چند سال دوران کاری ام الان به جایی رسیدم که حداقل 15 هنرجو دارم و به آنها ذره ای از هنر را آموزش می دهم و برای همین حس خوبی دارد

 

آرزوی زندگی

فکر می‌ کنم آرزوها شاید دور یا نزدیک باشند اما دست ‌نیافتنی نیستند.هر چیز که درون من شکل می ‌گیرد حتما می ‌توانم به آن برسم اما دورترین آرزویم گرفتن اسکار در رشته کارگردانی است و یک زندگی بی‌ حاشیه و امن می باشد.

 

کاوه آهنگر

رابطه ی برادری

دوستان خیلی زیادی دارم اما بهترین دوست و کسی که تاثیر زیاید بر زندگی من داشته و همیشه همراه من بوده برادرم امید آهنگر است.

 

بهترین منتقد یکدیگر هستیم و هیچ وقت پشت من را خالی نکرده و در تمام مراحل زندگی با من همراه بود و تمام انتخاب های خوب زندگی ام را مدیون او هستم.

 

فراموش شدن

خاموش شدن و دیده نشدن بدترین اتفاق برای یک بازیگر است.

 

در هر رشته از هنر که باشید به این وضع دچار می‌ شوید یک دوره هستید و متاسفانه بعد از چندوقت دیگر نیستید و کلا همه شما را فراموش می کنند.

 

 

نام هنری

کاوه بیشتر به اسم برادر علی کوچولو مشهور است که علت آن هم به بازی برادرش امید آهنگر در سریال علی کوچولو به سال 1362 بر میگردد.

 

شروع فعالیت

ورود به دنیای هنر

در سال 1372 وقتی تنها 3 سال داشت با حمایت پدرش در سریال آپارتمان اولین بار جلوی دوربین رفت تا اینکه با تشویق برادر بزرگترش فعالیت خود را ادامه داد.

 

کارگردانی و نویسندگی

کاوه علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثرش در حرفه‌ی کارگردان و نویسندگی سریال سگدونی است.

 

کاوه آهنگر

شهرت

کاوه سال سال 1381 از 12 سالگی تا 1386 که 17 ساله بود به مدت 5 سال کودکی و نوجوانی نقش دکتر قریب را در سریال روزگار قریب ایفا کرد.

 

پخش این سریال از سال 1386 او را به شهرت رساند.

 

کاوه آهنگر

فیلم‌شناسی

سریال سرباز

فیلم خجالتنکش(۱۳۹۶)

 

سریال نیمکت

 

سریال این زمینی ها

 

سریال روزگار قریب

 

سریال محکومین ۲

 

پس از باران

 

بوتیک

 

آپارتمان

 

نگهبان زمین (سریال تلویزیونی)(۱۳۹۶)

نفوذ – قسمت دهم (سریال تلویزیونی)(۱۳۹۲)

ای دوست مرا‌به خاطر‌آور (سریال تلویزیونی)(۱۳۸۷)

بانوی من۱۳۸۱

آسمان پرستاره(۱۳۷۸)

این زمینی‌ها (سریال تلویزیونی)(۱۳۷۸)

تعطیلات خوش بگذره (سریال تلویزیونی)(۱۳۷۳)


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q9y94