سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/04 11:20
کد خبر: 3337

آواز خواندن صبا راد با پوششی نا متعارف جنجالی شد+فیلم دیده نشده

آواز خواندن صبا راد بعد از مهاجرت با مانی رهنما را در این قسمت مشاهده کنید.

مانی رهنما و صبا راد  دو زوج هنرمند کشورمان هستن که مدتی است باهم ازدواج کردند.مانی رهنما و صبا راد هردو قبلا ازدواج کردند و مانی رهنما یک پسر نیز دارد.مانی رهنما و صبا راد باهم همکار بودند و از این طریق بایکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند. چندی پیش خبر مهاجرت مانی رهنما و صباراد منتشر شد و سر و صدای زیادی کرد.

 


 

مراسم ازدواج بهرام افشاری لو رفت + عکس دونفره با همسرش


 

ویدئویی لو رفته از آواز خواندن مجری زن معروف تلویزیون با پوششی جنجالی پس از مهاجرت از ایران به ترکیه را در ادامه ببینید:

 

 


 

بهزاد فراهانی آبروی همسرش را برد/همسرم مرا کتک زد+بیوگرافی


 

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

 

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد. صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد. تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩٦

 

خوانندگی صباراد با پوشش نامتعارف در ترکیه جنجالی شد + فیلم لورفته

 

این خبر را بهمن بابازاده دقایقی پیش منتشر کرد و نوشت:

 

مانی رهنما از خوانندگان پاپ ایران در دو دهه اخیر به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر صبا راد مجری پیشین تلویزیون است که در پی حادثه سقوط هواپیما اوکراینی از کار در سازمان صداوسیما استعفا داد.

 

او شاگرد مرحوم بابک بیات بود. او برخلاف بسیاری از خوانندگان پاپ پس از انقلاب، صدایی یونیک داشت و ترانه‌های عاشقانه و اجتماعی او مورد علاقه بسیاری از جوانان قرار گرفت.

 

 

 

«تلخ است خبر ولی ⁧ مانی_رهنما⁩ هم به ترکیه مهاجرت کرد. ‌خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات. ‌اجرای قطعه «فردا که شد»، بوسه جنجالی روی صحنه از صبا راد (همسرش) و بازخوانی قطعه «طلای روسیاه» در انتخابات سال ۹۲ در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.»

 

خوانندگی صباراد با پوشش نامتعارف در ترکیه جنجالی شد + فیلم لورفته

 

مانی رهنما خواننده پاپ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد.

 

مانی رهنما خواننده پاپ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد. همچنین بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی این خبر را تائید کرد و در توئیتر خود نوشت: تلخ است خبر ولی مانی رهنما هم به ترکیه مهاجرت کرد.

 

خوانندگی صباراد با پوشش نامتعارف در ترکیه جنجالی شد + فیلم لورفته

 

منبع:اقتصاد 24


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m5d82