جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/04 18:16
کد خبر: 3345

عکس عروسی دو مجری تلویزیون فاش شد+بیوگرافی ستاره سادات قطبی و عکس

ستاره سادات قطبی این استوری را منتشر کرد.

ستاره سادات قطبی متولد  سال 65 در نجف آباد اصفهان است. او مجری و برنامه ساز موفق تلویزیون و همسر شهرام شکیبا است که زندگی جسورانه‌ای داشته‌ا ست.ستاره سادات قطبی از کودکی بسیار فعال بود و در رشته والیبال فعالیت می‌کرد. ستاره سادات قطبی در مسابقات قهرمانی استان اصفهان در تیم والیبال مدرسه جز منتخبیبن بود و این تیم قهرمان نیز شد.ستاره سادات قطبی بعد از چند سال به رشته کیک بوکسینگ علاقه مند شد و این رشته را دنبال می کرد که ادامه راه به دلیل برخی مسایل شخصی برای او غیر ممکن شد.

 


 

رقص جنجالی طناز طباطبایی در خیابان لو رفت+ویدئو دیده نشده

 

 

ستاره سادات قطبی این استوری را منتشر کرد.

 

AndroidOnlineNewsImage (1)

 

زندگی ستاره سادات قطبی در خانواده مذهبی

ستاره سادات قطبی در خانواده‌ای مذهبی متولد شده‌ است . او زمانی که نوجوان بود برای اینکه بتواند در مسابقات قرآن شرکت کند یک سال ترک تحصیل کرد. ستاره سادات قطبی در توضیح این تصمیم به سایت نجف‌آباد نگار می‌گوید: من در آن زمان ۱۵ ساله بودم، یک سال به جامعه القرآن که اولین سال تاسیس آن در نجف آباد بود رفتم و در آنجا حفظ قرآن را شروع کردم، اون سال یک سال پر از خاطره بود و رنگ و بوی دیگری برای ما داشت.

 

تاثیر حفظ قرآن در زندگی من آنقدر قشنگ بود که قابل توصیف نیست، چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی تاثیرات مثبتی داشت. روح آدم خیلی عوض میشه، روحیات آدم رو به لطافت میره، موقعی که  اتفاقی می افته کمتر و دیرتر عصبانی میشی، آرامشت خیلی بیشتره و من آدم مهربونتری شدم بعد از اینکه حافظ قرآن شدم.

 

البته تمام اینها از لطف خداست، “هذا من فضل ربی” و من تمام  اتفاقاتی که برام افتاده را مدیون خداوند هستم، ولی قطعا و قطعا بی تاثیر نیست حفظ قرآن و حتی قرائت قرآن. اگر من یک روز باصدای بلند قرآن نخوانم و یا صوت قرآن در خانه من پخش نشه آن روز برای من خسته کننده است و آن روز یکم برای من تاریکه.

 

 

نمیگم هر روز قرآن می خوانم، چرا باید غلو کنم، واقعا این چند سال اینقدر مشغله کاریم زیاد شده، بچه کوچک دارم، سر کار میرم، خانه دار هستم، به هر حال شغل مادری را دارم و باید به خودم قدرت و سعه صدر مضاعف بدم تا بتوانم به تمام کارهام برسم.

 

خبرداغ : سلفی بی حجاب و نامتعارف روناک یونسی + عکس لورفته

 

من سعی می کنم حداقل هفته ای یک بار صوت قرآن در خانه من و بچه های من از شنیدن قرآن لذت ببرند و خدا رو شکر سید صدرای من موقع خواب همیشه به من میگه مامان برام قرآن بخون. و من باید حتما براش آیت الکرسی را با صدای بلند و با صوت بخونم تا به خواب بره. او بعد از پایان دوران دبیرستان در رشته خبرنگاری در دانشگاه ادامه تحصیل داد و سپس وارد صدا و سیما شد.

 

 

ازدواج اول ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی زمانی که خیلی جوان بود ازدواج کرد و صاحب پسری شد. اما این ازدواج چندان پایدار نبود و بعد از مدتی به جدایی انجامید. ستاره قطبی در سال 93 با شهرام شکیبا طنزپرداز و مجری تلویزیون ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز یک پسر است.

ستاره سادات قطبی با هر دو فرزند خود رابطه بسیار خوبی دارد.

 

 

زندگی شیرین شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی

شهرام شکیبا 44 ساله است و در سال 85 از مهسا ملک مرزبان که او نیز مجری است جدا شد. آنها نیز یک پسر دارند.

زندگی شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی تا به حال به شیرینی گذشته است.

 

اجرا بعد از ازدواج

ستاره سادات قطبی مدتی در شبکه آموزش بعنوان گرافیست مشغول بکار بود سپس بعد از ازدواج با شهرام شکیبا در سال 96 با وی اولین تجربه اجرای مشترک خود را بدست آورد.

 

 

علاقه‌مندی به کتاب

او بیشترین زمان اوقات فراغت را با کتاب خواندن می‌گذراند وقطعا هر روز قرآن می‌خواند.

او به فضای مجازی علاقه‌ای ندارد و فقط در اینستاگرام فعالیت می‌کند و  می‌گوید: من واقعا شرمم میشه، تعدادی از خانم ها رو میبینم که میان از نامحرم ها دلبری می کنند و میان که توسط نامحرم ها دیده بشوند و مورد به‌ به و چه‌ چه آن ها قرار بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xlrp2