جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/06 08:30
کد خبر: 3389

حضور ناگهانی حامد بهداد در عصر جدید جنجال به پا کرد+فیلم

یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید در استندآپ کمدی خود دیالوگی از حامد بهداد را روی صحنه آورد که با واکنش جالبی از سوی داوران موجه شد.

فصل دوم  عصر جدید  ، مسابقهٔ استعدادیابی ایرانی، از ۶ اسفند ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه رفت.و برای فصل دوم «عصر جدید» بیشتر از سی هزار فیلم از طرف متقاضیان ارسال شده که توسط تیمی از عوامل برنامه طی سه تا چهار ماه بررسی و از میان آن‌ها تعدادی انتخاب شده‌اند.و عصر جدید تبدیل به یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون شده است که احسان علیخانی مجری این برنامه است و آریاعظیمی نژاد امین حیایی رویا نونهالی و سید بشیر حسینی از داورهای عصر جدید هستند.

 


 

رقص جنجالی طناز طباطبایی در خیابان لو رفت+ویدئو دیده نشده

 


 

عصر جدید  یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود.اجرای علی فریادی آن طور که کانال عصر جدید نوشته از همان ابتدا خنده حضار را در پی داشت. موضوع استنداپ او پدران و مادران عادی و فرزندان آنها بود. علی فریادی با استندآپ کمدی خود توانست نظر داوران را به خود جلب کند. او البته برای گرفتن رای سفید داوران تقریبا از خط قرمزهای بسیاری بخصوص در شوخی با فرزندآوری رد شد اما خیلی خوب توانست این اجرای سنگین را کنترل کند.

 

 

 

منبع:نبض بازار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q9894