پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/06 15:32
کد خبر: 3404

بهاره رهنما ریحانه پارسا را با خاک یکسان کرد+فیلم

بهاره رهنما بازیگر زن پرطرفدار به ریحانه و پارسا و مهدی کوشکی زوج جنجالی این روزها حمله تندی کرد.

ریحانه پارسا    متولد 4 اسفند 1377، بازیگر است. ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد.ریحانه پارسا در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید.

 


 

فیلم آواز خواندن حدیثه تهرانی و همسرش لو رفت+فیلم دیده نشده

 


 

بهاره رهنما  بازیگر زن پرطرفدار به ریحانه و پارسا و مهدی کوشکی زوج جنجالی این روزها حمله تندی کرد.  بهاره رهنما  بانوی هنرمند و محبوب کشورمان است.

 


 

رقص جنجالی طناز طباطبایی در خیابان لو رفت+ویدئو دیده نشده

 


 

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در قرنطینه

مهدی کوشکی  از بازیگران تئاتر و سینما با انتشار عکسی دو نفره در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر ازدواجش را رسما برای مخاطبان اعلام کرد.

این روزها که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل خود را قرنطینه کرده اند مهدی کوشکی از روزهای قرنطینه خانگی در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر داد.

مهدی کوشکی  از بازیگران تئاتر و سینما با انتشار عکسی دو نفره در کنار همسرش  ریحانه پارسا  خبر ازدواجش را رسما برای مخاطبان اعلام کرد.

این روزها که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل خود را قرنطینه کرده اند مهدی کوشکی از روزهای قرنطینه خانگی در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر داد.

 

منبع:آمدخبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39nzq2