پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/09 10:48
کد خبر: 3502

عکس دیده نشده از محمدرضا گلزار در یک استخر لاکچری+عکس

عکس محمدرضا گلزار در استخر را مشاهده می کنید:

محمد رضا گلزار  اکنون 42 سال سن دارد و متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمد رضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است و فرزند سوم خانواده است.پدر محمد رضا گلزار  پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش خانه دار می باشدمحمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است.

 


عکس منتشر شده از محمدرضا در استخر:

 

 

mohammadrezagolzar01

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات درس خوانده و از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده اما از همان ابتدا هم شغلی در راستای رشته تحصیلی اش نداشت و نوازندگی گیتار، پرکاشن انجام می داد و بعد از همکاری با گروه آرین ، بازیگر شد .
 
 

شغل دوم محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به جز بازیگری در ابتدا در سن ۲۴ سالگی و در سال ۱۳۸۰ به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات همکاری کرد.

 

سپس یک کلوپ زیبایی ویژه مردان تاسیس کرد. او اکنون خوانندگی هم می کند که کنسرت هایش با استقبال بی نظیر طرفدارانش مواجهه می شود. نام بند موسیقی محمدرضا گلزار بند ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) است.

سه سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستوران «اکلیپس» را راه اندازی کرد و همچنین فروشگاه های زنجیره ای Go sport که نمایندگی رسمی آن را از فرانسه دریافت کرده بود را راه اندازی کرد. او همچنین مرکز سولاریوم پیشرفته ای به نام “سان پوینت” در دوبی و ایران دارد.

همچنین این بازیگر سال گذشته مدیریت رستوران انار در جردن را بر عهده گرفت . و طبق شنیده ها در کار بیزنس و برج سازی هم فعالیت می کند!

محمدرضا گلزار به جز بازیگری ، بیزنس و موسیقی به ورزش هم خیلی علاقه دارد.

او مانند پدرش یک والیبالیست حرفه ای است و در گذشته از بهترین بازیکنان استان تهران بوده است.

محمد رضا گلزار

همچنین او به اسکی هم علاقه دارد و به طور حرفه ای آن را پیگیری می کند تا جایی که مدرک مربی گری اسکی آلپاین دارد!

بدنسازی و فیتنس هم از علایق همیشگی محمدرضا گلزار است تا جرایی که در روز های اخیر عکس هایی که از بدن عضلانی و. سیکس پک خودش منتشر کرد باعث حواشی فراوانی شد.

عده ای نسبت به این کار واکنش مثبت نشان دادند و این کار را باعث تشویق جوانان به ورزش کردن می دانستند و عده ای دیگر هم انتشار این عکس ها را از سوی رضا گلزار محکوم کردند چرا که اورا الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان می دانند.

گلزار

هیکل عضلانی محمدرضا گلزار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27gqe2