پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/10 16:04
کد خبر: 3540

عکس های دیده نشده از شاهرخ استخری و خانواده ی شادش+عکس

در این عکس شاهرخ استخری و خانواده اش را در کنار هم می بینید

شاهرخ استخری  (زاده ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت شاهرخ استخری و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به او؛ از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته است.شاهرخ استخری صاحب دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو فرزندان شاهرخ استخری متولد بلژیک هستند.

 


فیلم دیده نشده از رقص الناز حبیبی اینستاگرام را منفجر کرد+فیلم جنجالی


 

عکسی از شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر را برای شما در سایت ستاره پارسی قرار دهیم که در کنار پدرشان هستند.

 

 

پدر شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

در این تصویر شاهرخ استخری و خواهرش را در کنار پدرشان می بینید

 

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر استخری

بد نیست درباره شاهرخ استخری بیشتر بدانید

تولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران،  ولی در شناسنامه اش متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ می باشد شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند.

شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۱ ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

 

 

پدر شاهرخ استخری

پدر شاهرخ استخری

 

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

 

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

عکسی از شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

 

وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

 

شاهرخ+استخری+و+سپیده+بزمی+پور

پناه و نبات

پناه و نبات


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pyba4