پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/11 08:56
کد خبر: 3557

تیپ جدید و زننده ی ریحانه پارسا+عکس دیده نشده

ریحانه پارسا عکسی از خود با گریم متفاوت در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ریحانه پارسا  بازیگر جنجالی سینمای ایران است . ریحانه پارسا با فعالیت عجیب خود در اینستاگرام سروصدای زیادی به پا کرد . ریحانه پارسا  به عنوان تازه ترین بازیگر به فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه کنندگی و‌ کارگردانی سعید سهیلی پیوست. ریحانه پارسا  متولد 4 اسفند 1377است. او در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد.  ریحانه پارسا  در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد.


زمان ازدواج سردار آزمون لو رفت/همسر او کیست؟+فیلم جنجالی


 

ریحانه پارسا  تصویری از گریم جدیدش در خوب بد جلف 2 ارتش سری در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که واکنش کاربران را نیز همراه داشت.

 

ریحانه پارسا با رنگ مویی خیلی متفاوت + عکس

gLmiSDM8jlEA

 
خوب، بد، جلف 2 ارتش سری فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۸ است که برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.«مـن همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد البته برنامه خودم این بود کـه با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش مـن شده اسـت».
 

ریحانه پارسا

 

او گفته: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر کـه حتی عده ای از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت مـن پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خدا را شکر توانایی های مـن بـه چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد.

 

ازدواج و همسر

ریحانه پارسا  در تاریخ 22 اسفند ماه با  مهدی کوشکی  از بازیگران سینما ازدواج کرد.

 

ریحانه پارسا و همسرش

ریحانه پارسال و همسرش

 

شانس بزرگ زندگی ام

همیشه در زندگی بلندپرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم این بود که با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است.

 

نحوه انتخاب برای بازی در سریال پدر

من حدود 250نفر از کسانی که حتی برخی از آن‌ها در کارهای کمتر دیده شده، بازی کرده یا تئاتری بودند، برای این نقش تست داده بودند و خدا را شکر می‌کنم که توانایی‌های من به چشم آقای عنقا و توفیقی آمد.

 

بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

 

ریحانه پارسا از بازی در سریال پدر میگوید :

در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه‌ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می‌توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم که نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی «تنهایی لیلا» و لیلای آن سریال مقایسه شوم.

  لیلا  یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌کند و من در این کار با چهره‌هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه که پیش از این سال‌ها مخاطب بازی‌های درخشانشان بوده‌ام، همبازی هستم و البته بازیگر خوب دیگری نیز که فعلا اجازه ندارم اسم او را بگویم، به زودی به کار می‌پیوندد.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gaq93