جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/24 03:30
کیم کارداشیان / ماسک کیم کارداشیان / کیم کارداشیان و همسرش
کد خبر: 8825

تیپ منشوری و ترسناک کیم کارداشیان در مراسم+عکس

کیم کارداشیان با ظاهر ترسناک در هفته مد نیویورک ظاهر شد!

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست ( زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰) بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. کیم کارداشیان که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است.کیم کارداشیان نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، کیم کارداشیان و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم کارداشیان با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

گاهی برای متفاوت بودن و بیش از همیشه جلب توجه کردن شاید باید عجیب و غریب بود، این تعبیری است که بسیاری از مجلات خبری در واکنش به پوشش جدید ” کیم کارداشیان ” در هفته مد نیویورک نشان دادند، چراکه ظاهر جدید او واقعا از روال طبیعی خارج و به سمت عجیب و غریب بودن سوق پیدا کرده بود و همین پوشش خاص دلیلی شد تا باز نام این سلبریتی پرحاشیه سر زبان ها بیفتد.

ماسک عجیب و ترسناک کیم کارداشیان

چنانچه در این بخش از نمناک مشاهده می کنید، ” کیم ” با پوششی یکدست چرم مشکی وارد محل برگزاری فشن شوی هفته میشود اما آنچه که جلب توجه می کند، ماسک عجیب و به نوعی ترسناک اوست که به صورت کامل چهره اش را پوشانده. ماسک چرم مشکی که در قسمت هایی از آن به عنوان مثال روی چشم ها، زیپ وجود دارد تا احتمالا ” کارداشیان ” جنجالی بتواند از طریق آنها جلوی پایش را دیده و زمین نخورد.

 

” کیم کارداشیان ” همسر سابق ” کانیه وست ” در تمام طول مدت زندگی مشترک و حتی پس از طلاقش به دلیل رفتارهای خاص و متفاوتش، اغلب نامش در میان اخبار ویروسی دیده می شد بازهم جلب توجه کرد، البته این بار به شکلی متفاوت با دفعات قبلی و ظاهر شدن با پوششی کاملا عجیب و غیرعادی.

فرم و سبک طراحی این ماسک صورت، هر بیننده ای را به یاد شخصیت های مخوف و شیطانی فیلم های ترسناک می اندازد اما به هر حال انتخابی است که برای متفاوت بودن توسط این عضو از خانواده کارداشیان ها تایید شده.

کیم کارداشیان

  پس از جر و بحث میان  کیم کارداشیان  و  کانیه وست ، ظاهرا صورت اشک بار وی خبرهای بدی را در پی دارد به خصوص بازگشت تنهایی کیم بدون شوهر به خانه که به شایعات  طلاق  این دو دامن زده است.

کیم کارداشیان

طبق انتظار واکنش به این پوشش و ماسک” کیم کارداشیان ” بسیار بود، بخصوص واکنش های طنز که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. بسیاری از کاربران معتقد بودند که این کار ” کیم کارداشیان ” مثل تمام کارهایش برای جلب توجه بوده و چون انواع سبک های جلب توجه رو امتحان کرده، احتمالا انتخابی جز این نداشته و کارش به این ظاهر مسخره رسیده است.

در میان اظهار نظرهای طنز، یک مورد جلب توجه می کرد و آنهم نظر مردی بود که نوشته بود از این به بعد برای ترساندن فرزندم نیاز به هیچ چیز خاصی ندارم، کافیست یک بار این عکس ” کیم ” را به او نشان دهم تا به قول معروف خوخوی مدرن و جدید را دیده و حساب کار دستش بیاید.

 

دوران اولیه زندگی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.

پدر کیم کارداشیان از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

 

مادر کیم کارداشیان در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

 

کیم کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون هست) می‌باشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

دوران حرفه‌ای کیم کارداشیان

نخستین ایفای نقش کیم کارداشیان به عنوان بازیگر مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتبر ۲۰۰۷ (مهر ماه ۱۳۸۶) بود. در ادامه او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای به همراه دو خواهر، مادر، برادر، و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این مجموعهٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ (مهر ماه ۱۳۹۰) دارای ۶۹ قسمت در ۶ فصل بوده و فصل هفتم آن برای مه ۲۰۱۲ (اردیبهشت ۱۳۹۱) برنامه‌ریزی شده‌است.

 

کارداشیان در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) در فیلم فیلم فاجعه درخشید. او همچنین در فصل چهارم سریال چگونگی آشنایی من با مادرتان و با همراه خواهرانش، کولی و کورتنی در فصل سوم سریال ۹۰۲۱۰ هم بازی کرده‌است.

 

کیم کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌است. او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ آذر ۱۳۸۸) به همراه ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم:نیویورک حضور یافت.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت.

او یکی از ۱۳ شرکت کنندهٔ فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود. که با مارک بالاس، هم رقص بود. در نهایت در مکان یازدهم قرار گرفت.

رسوایی انتشار فیلم جنسی کیم کارداشیان

در سال ۲۰۰۷ یک ویدئوی خصوصی خانگی که کیم کارداشیان با دوست پسر آن زمانش، ری جی، خواننده آر اند بی، ساخته بود فاش شد. کارداشیان اقدامات قانونی علیه ویواید اینترتیمنت برای حق مالکیت نوار را دنبال کرد.

کارداشیان در ازای ۵ میلیون دلار آمریکا از پیگیری شکایت خود دست کشید و با ویواید اینترتیمنت تسویه حساب کرد.

دانستنی‌های جالب درباره کیم کارداشیان

- کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۶، سریال تلویزیونی خود به نام “Beyond the Break” را تولید نمود.

- خواننده و بازیگر معروف یعنی جنیفر لوپز الگوی او بود.

- خواننده موردعلاقه او آندریا بوچلی است.

- کیم کارداشیان در لیست ۱۰۰ زن جذاب دنیا در مجله ماکسیم که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد در رتبه ۹ قرار داشت.

-کیم کارداشیان  عاشق غذا است و رستوران‌های موردعلاقه او عبارت‌اند از Chipotle, California Pizza Kitchen و La Scala.

- اگرچه مادر کیم یک ستاره بود اما در حقیقت پدرش او را به سمت این حرفه تشویق نمود.

- کیم کارداشیان چندزبانه است و به چهار زبان لاتین، عربی، آرژانتینی و انگلیسی تسلط دارد.

- PETA نام او را در سال ۲۰۱۰ برای پوشیدن خز به عنوان بد لباس ترین فرد سال معرفی کرد.

- ثروت کیم کارداشیان حدود ۴۵۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36l873