جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/18 15:21
کد خبر: 3780

پشیمانی نگین معتضدی از از قهر با ماه چهره خلیلی+جزئیات

این بازیگر درباره بیماری ماه‌چهره خلیلی توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم دو سالی بود که درگیر بیماری سرطان شده بود. آخرین بار در یک مراسم دیدمش که از دست من ناراحت بود، زیرا قرار دیدارمان را به تعویق می‌انداختم. ماه‌چهره با من قهر کرده بود و آنجا دوباره آشتی کردیم.»

نگین معتضدی  بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نگین معتضدی  در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد.طلا معتضدی خواهر نگین معتضدی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد.نگین معتضدی در سال 95 ازدواج کرده است . اسم همسر او جواد خیرخواه می باشد.

 

نگین معتضدی، بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به دوستی چند ساله اش با ماه چهره خلیلی ، افسوس می خورد که چرا نتوانسته بیشتر و بهتر با او وقت بگذراند و از جمله در مراسم عروسی اش شرکت کند.

 

او درباره آشنایی و دوستی اش با ماه چهره خلیلی چنین یادآور می شود: «من قبل از سریال «گذر از رنج ها» با ماه چهره خلیلی آشنایی نداشتم و این سریال آغاز دوستی چند ساله ما بود.»

 

معتصدی به اشاره به خاطره ای از ماه چهره خلیلی در سریال مشترکشان، حرفهایش را این طور ادامه می دهد: «خاطره ای که از تجربه همکاری با او در ذهنم مانده، مربوط به روز اول تصویربرداری سریال «گذر از رنج ها» است. ماه چهره کمرش آسیب شدیدی دیده بود و باید زیر لباس خود، کمربند مخصوص می پوشید. در اولین پلان هم باید سوار اسب می شدیم و مسیر طولانی را سوار بر اسب می آمدیم. برایم جالب بود که ماه چهره با تمام دردی که داشت و قرص های مسکنی که می خورد، پلان را به بهترین شکل ممکن انجام داد و اصلا نگفت که من سوار اسب نمی شوم. در زمان تصویربرداری این سریال، من و ماه چهره در یک ویلا با هم بودیم. شب، خیلی درد داشت و شب نا آرامی را گذراند، اما آن پلان را بازی کرد.»

 

این بازیگر درباره بیماری ماه چهره خلیلی توضیح می دهد: «فکر می کنم دو سالی بود که درگیر بیماری سرطان شده بود. آخرین بار در یک مراسم دیدمش که از دست من ناراحت بود، زیرا قرار دیدارمان را به تعویق می انداختم. ماه چهره با من قهر کرده بود و آنجا دوباره آشتی کردیم.»

 

معتضدی با ابراز تاسف از قرار هایی که آن زمان ها به خاطر مشغله کاری به سرانجام نمی رسید، بیان می کند: «متاسفانه آنقدر زندگی ما شلوغ است و درگیر کار هستیم که فرصت نمی شود با دوستان مان دیدار داشته باشیم. قرار بود وقتی از سفر برگشت همدیگر را ببینیم که اجل مهلت نداد. ماه چهره، من را برای عروس اش هم دعوت کرده بود که باز سر فیلمبرداری بودم و نشد بروم. در مدت دوستی ۸ ـ ۹ ساله مان، چند باری ماه چهره با من قهر کرد که همه آن دلخوری ها به خاطر این بود که قرار می گذاشتیم همدیگر را ببینم و من به خاطره مشغله کاری بدقولی می کردم.»

 

او صحبت هایش را این گونه پایان می دهد: «الان با خودم می گویم کاش آن روز، فیلمبرداری را کنسل کرده بودم و به عروسی ماه چهره می رفتم. اما متاسفانه فقط افسوس هاست که برای ما می ماند.

 
 

بیوگرافی نگین معتضدی

نگین معتضدی  متولد ۳ مهر ۱۳۶۴ شهر تهران بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است.وی رشته بازیگری خوانده و عاشق ادبیات و خواندن کتاب‌های مختلف است. دنیای او فقط به بازیگری ختم نمی‌شود و دوست دارد هر روز مطالعه کند، زیرا معتقد است خواندن کتاب باعث می‌شود تا به شناخت و درک بیشتر از آدم‌ ها برسد.

 

وی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال های گذر از رنج‌ها، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و همچنین اپیزود چهارگاه سریال «روزهای بهتر» نیز ایفای نقش داشت.او در برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت. طلا معتضدی خواهر وی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان تلویزیون و سینما است. و در برخی قسمت های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته است.

 

وی با حضور در کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و در بیشتر کارهای او حضور داشته است و میتوان گفت او یکی از کشفیات مهران مدیری است.

وی به تازگی نیز در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی حضور دارد.از نگین معتضدی هم اکنون سریال کوبار از شبکه ۲ در حال پخش است

 

نگین معتضدی

 

آدرس صفحه اینستاگرام نگین معتضدی : @neginmotazedi.official

 

 

 

فیلم‌شناسی نگین معتضدی

فیلم سینمایی

تنهایی لیلا (۱۳۹۴)

سپید و سیاه (۱۳۸۸)

خیابان یک‌طرفه (۱۳۹۰)

شیرین قناری بود (۱۳۹۰)

به خاطر مهدی (۱۳۹۰)

دزد و پری (۱۳۹۳)

لاله‌های واژگون (۱۳۹۴)

ساعت ۵ عصر (۱۳۹۵)

 

نگین معتضدی

 

مجموعه تلویزیونی

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۲)

مثل من، مثل تو (۱۳۹۳)

گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳)

کشیک قلب (۱۳۹۵)

شهرک جیم (۱۳۹۵)[۹]

روزهای بهتر (۱۳۹۵)

 

مجموعه نمایش خانگی

ویلای من (۱۳۹۱)

شوخی کردم (۱۳۹۲)

ابله (۱۳۹۳)

 

طلا معتضدی در نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه نام قابل‌اعتنایی است که کارهای بسیار شاخصی در کارنامه‌اش دارد و نگین نیز در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در بازیگری داشته است. طلا ۴ سال از نگین بزرگ‌تر است و آنها خارج از این حرفه یک رابطه عمیق و زیبای خواهرانه دارند.

 

نگین معتضدی

نحوی ورود نگین به بازیگری

 

از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب، او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌ وقت او و کتاب از هم جدا نبودند همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود. قطعا حضور یک آدم کتابخوان در خانواده به‌ شدت تاثیرگذار است؛ به خصوص روی خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر یک‌جورهایی الگو است. شاید اگر طلا می‌رفت سمت مهندسی، من هم به آن سمت می‌رفتم.

 

تاثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است. من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ام را با طلا رفتم. زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم. اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

 

محبوبیت و شهرت

نگین معتضدی  ، بازیگر جوان ایرانی است که اگر تجربه ی بازی در فیلم های متعددی را داشته است اما با بازی در فیلم “شیرین قناری بود” شناخته شد؛ سریال ویلای من مهران مدیری هم به شهرت وی افزود سپس حضور موفق در سریال گذر از رنج ها ، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» نیز به موفقیت وی کمک کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e8qv3