چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/22 06:03
کد خبر: 3885

آرش با آبجی خطاب کردن مهناز افشار جنجال تازه ای به پا کرد+فیلم

جنجال جدید مهناز افشار و آرش را در سایت ستاره پارسی مشاهده می کنید:

مهناز افشار بازیگر با تجربه سینما است . مهناز افشار در فضای مجازی تعداد زیادی دنبال کننده دارد . مهناز افشار با مهاجرت حسابی جنجال ساز شد و عکس های مهناز افشار با تیپ های مختلف دوباره در فضای مجازی سرو صدا به پا کرد. نوع زندگی و طرز پوشش مهناز افشار در این روزها سوژه اول اینستاگرام است .


کلیپ عروسی ماهچهره خلیلی/بازسازی فیلم همسفر گوگوش و بهروز وثوقی+ویدئو

 

حضور مهناز افشار در برنامه ی گات تلند حواشی بسیاری را به همراه دارد و همچنین سلفی هایی که مهناز افشار با آرش(خواننده)در فضای مجازی منتشر می کردند موج این حواشی را بیشتر میکرد اما حالا آرش با آبجی خطاب کردن مهناز افشار می خواهد این حواشی را پایان بخشد.

 

 

 

 

دوران کودکی

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

 

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس است. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیا دارد، لیا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد

 

مهناز افشار و همسرش

مهناز افشار و همسرش یاسین رامین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mxbw3