پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 07:51
کد خبر: 3990

تیپ ضد کرونایی مریلا زارعی در جشن حافظ+عکس

مریلا زارعی در بیستمین دوره جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال «مانکن» شناخته شد.

مریلا زارعی زاده ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است.مریلا زارعی جزو بازیگران خوب سینما و تلویزیون  است.مریلا زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. مریلا زارعی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. مریلا زارعی به تازگی با بازی در سریال "مانکن"محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

 

 
 

حال استاد شجریان نگران کننده است و تغییری نکرده !+جزئیات


 

 

مریلا زارعی در بیستمین دوره جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال «مانکن» شناخته شد.

 مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون در بیستمین دوره جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال «مانکن» شناخته شد.

وی در این مراسم که به خاطر شیوع بیماری کووید۱۹ خصوصی و متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: «ممنونم از لطفی که به من در این جشن داشتید از آذر معماریان تشکر می کنم که سال‌ها این جشن را در کنار زنده یاد علی معلم برای اهالی سینما زنده نگه داشتند. چهارمین جایزه‌ای است که از این جشن می گیرم. جای همه عزیزانی که در این سال‌ها از دست دادیم خالی است. استاد سینایی، سیروس گرجستانی و همکار عزیزم ماه‌چهره خلیلی . تشکر می‌کنم از گروه سریال مانکن و همه عزیزانی که در این سریال حضور داشتند.

این تندیس ماحصل همه تلاش آنهاست. از مخاطبین سریال تشکر می‌کنم که با ما همراه بودند. خانم معماریان خیلی شما را دوست دارم. روح علی معلم عزیز شاد. خوشحالم فرزندان علی معلم را روز به روز شکوفاتر می‌بینم.»

 

منبع:همشهری آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rz6z4