پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/02 19:54
کد خبر: 5967

دورهمی سلبیریتی ها در خانه ی مهدی کوشکی با تم جوکر+عکس

در این تصویر تم مهمانان شب میزبانی شام ایرانی مهدی کوشکی را می بینید

مهدی کوشکی    زاده 1360 است.مهدی کوشکی در خرم آباد متولد شد.مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است.مهدی کوشکی فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما - تئاتر دانشگاه هنر است.ورود  مهدی کوشکی  به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش افرینی کرده است.

 

قسمت جدید مسابقه شام ایرانی به منزل مهدی کوشکی رسید و بازیگران این مسابقه با تم جوکر مهمان او شدند.

 

شام ایرانی مهدی کوشکی

میزبانی شام ایرانی مهدی کوشکی

 

جزئیات بیشتر درباره سری جدید شام ایرانی

فصل هفتم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران مرد از فردا شب پخش می شود.

امیرمهدی ژوله، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و محمد لقمانیان بازیگران فصل جدید «شام ایرانی» هستند.

 


خبرجنجالی:ماجرای بی توجهی همسر سام درخشانی به آقای بازیگر لورفت+مصاحبه ی جنجالی

شام ایرانی مهدی کوشکی

شام ایرانی

 

گوینده دیرین دیرین و مجری چهل تیکه میزبان نخستین شب از فصل هفتم است.

تاکنون ۶ فصل «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

 

شام ایرانی مهدی کوشکی

شام ایرانی

 

ساخت فصل‌های نو مجموعۀ شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکۀ نمایش خانگی و توسط اپلیکیشن های فیلیمو و نماوا آغاز شد. به بهانه میزبانی شام ایرانی مهدی کوشکی درباره این مسابقه صحبت می کنیم.

 

بازیگران معروف

بازیگران معروف

 


 

این برنامه برای عرضه در رسانۀ خانگی ساخته شده‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

 

ساختار شام ایرانی الهام گرفته از مجموعۀ تلویزیونی (Come Dine with Me) است که در کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، انگلستان، آمریکا و … با شکل و فرمی مشابه و البته با نام‌های متفاوت ساخته و پخش شده‌است. فقط در انگلستان ۸۲۴ قسمت از این برنامه در قالب ۲۵ فصل تاکنون تهیه و پخش شده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vmg64