پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/31 06:30
کد خبر: 8506

مداح معروف بازداشت شد!/ علت چه بود؟

این مداح در تهران دستگیر شد.

مداح جنوب تهران بازداشت شد. این مداح در تهران دستگیر شد. مداح جنوب تهران به دلیل اهانت به همسر پیامبر بازداشت شد. این مداح در هیئت های جنوب تهران بازداشت شد.

با خبر شدیم که، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از پیگیری سریع این فراکسیون جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک در یکی از هیأت‌های جنوب تهران خبر داد. جلال محمودزاده گفت: ۲۸ مرداد ماه، حوالی ظهر در یک مراسم عزاداری در جنوب تهران به مقدسات مذاهب توهین شد.

فیلم این مراسم در بین مردم پخش شد و ناراحتی و انتقاد علما و ایرانیان اهل تسنن را به‌دنبال داشت.

ما از طریق وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی پیگیری کردیم تا عاملان این ماجرا را دستگیر کنند. هدف ما این است که دوباره این اشخاص که رفتار آنان در تضاد با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و مخالف قانون بوده و عامل برهم زدن وحدت جامعه و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه اهل سنت کشور هستند، تکرار نشود.

گفتنی است در مراسم یاد شده یکی از مداحان نسبت به خلفا و همسر پیامبر اظهارات توهین‌آمیز بر زبان آورده بود.سرهنگ علی صباحی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت هم در این باره گفت: فردی که چند روز پیش در یکی از هیأت‌های مذهبی جنوب تهران با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده اقدام به بی‌حرمتی به برخی مذاهب دیگر کرده بود، توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.وی افزود: این فرد با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bv893