پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/04 08:00
شکرخدا گودرزی کیست؟
کد خبر: 8564

کرونا به هنرمند محبوب رحم نکرد/برایش دعا کنید

درگیری پدر و ۲ پسر با کرونا ، برای هنرمند محبوب دست به دعا شوید.

شکرخدا گودرزی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر نیز به همراه فرزندانش نیما و نوید گودرزی به کرونا مبتلا شده‌اند و روزهای سختی را سپری می‌کنند.

به گزارش رکنا، نیما گودرزی که از بازیگران و کارگردانان جوان تئاتر ایران است در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و پدر و برادر کوچکترش هر کدام با درگیری ۲۰ درصدی ریه در حال مصرف داروهای درمانی کرونا هستند.

شکرخدا گودرزی درباره شرایط خود و فرزندانش نیما و نوید به خبرنگار مهر گفت:

حدود ۲ هفته است که درگیر بیماری کرونا شده‌ایم. من بیشتر در اثر مجاورت با نیما درگیر بیماری شدم. روزی که وضعیت جسمانی نیما خوب نبود به هر بیمارستانی مراجعه کردیم اقدامی برای بستری کردن او انجام ندادند و به همین خاطر ناچار شدیم به درمانگاه مراجعه کنیم. متأسفانه در درمانگاه تشخیص درست در خصوص وضعیت نیما انجام نشد و این روند باعث تشدید بیماری نیما شد.

وی ادامه داد: بعد از مراجعه به چند بیمارستان در نهایت در شب عاشورا به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کردیم و پذیرش و مراحل مختلف به دلیل مراجعه خیل زیادی از مردم مبتلا به کرونا طول کشید. ما از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۴:۳۰ صبح درگیر بودیم تا در نهایت نیما از اورژانس به بخش منتقل شد. بعد از حدود ۳ روزی که در بخش بود، پزشک معالج بعد از مشاهده سی تی اسکن جدید ریه نیما اعلام کرد که باید به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شود.

این هنرمند باسابقه عرصه تئاتر متذکر شد:

به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، تصمیم‌گیری‌های آنی و عدم مدیریت صحیح ابتلا به بیماری کرونا در سطح جامعه خیلی زیاد شده و همین امر باعث شده تا آشفتگی شدیدی رقم بخورد، تخت‌های بیمارستانی خالی نباشد و کادر درمانی در سخت‌ترین شرایط به سر ببرند.

گودرزی با بیان اینکه من و نوید هر کدام با درگیری ۲۰ درصدی ریه در حال مصرف داروهای درمانی کرونا هستیم، تصریح کرد: نیما مشکل فشار خون هم دارد و این مسأله خیلی من را نگران کرده است. امیدوارم و دعا می‌کنم که نیما به آغوش خانواده برگردد.

وی در پایان سخنان خود گفت:

سپاس ویژه‌ای دارم از شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر که علیرغم گرفتاری خودشان با پدر و مادر عزیزشان که مبتلا به این ویروس منحوس شده‌اند با تلاش شبانه روزی جامعه آسیب دیده تئاتر را تنها نگذاشته و مهربانانه و بدون چشمداشت کوشش می‌کند. همچنین از قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی و سیدحسین سیدزاده مدیرعامل و آقای حیدری از مدیران صندوق اعتباری هنر تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pkll2