پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/30 23:57
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 9246

سلبریتی ها از چه برند دستگاه لیزر موهای زائدی استفاده میکنند؟!

سلبریتی ها اغلب اولین افرادی هستند که جدیدترین درمان های زیبایی را قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار گیرند، امتحان می کنند. سلبریتی ها معمولاً هرگز با زیر بغل های پر مو، پاهای پر مو، موهای ناخواسته صورت، یا تکه های مویی که از زیر خط بیکینی شان بیرون زده، دیده نمی شوند. آنها معمولاً حتی برای رفتن به سوپرمارکت هم شاداب و جذاب به نظر می رسند! اما چگونه آنها اینقدر صاف و بدون مو به نظر می رسند؟ آیا ممکن است برخی از سلبریتی ها برای داشتن پوستی نرم و صاف در تمام طول سال به لیزر موهای زائد روی بیاورند؟ بیایید افراد مشهوری را که گفته می شود درمان های حذف موهای زائد انجام داده اند را بررسی کنیم.

 

کیم و کلویی کارداشیان

 

کیم و کلویی با این شهرت اجتماعی تنها دو نفری هستند که آشکارا به لیزر موهای زائد اعتراف کرده اند و درباره آن به راحتی و بسیار عادی صحبت کرده اند.

در مجله Allure ، کیم گفت: "من ارمنی هستم، پس مطمئناً وسواس زیادی برای لیزر موهای زائد دارم! بازوها، بیکینی، پاها، زیر بغل... تمام بدنم بدون مو است."

Khloe این عمل را برای اولین بار در تلویزیون در طول یک قسمت از برنامه خود انجام داد، حتی به دوربین ها اجازه داد ببینند که موهای انگشتانش را برداشته است.

این خانم ها به موهای تیره و پرپشت خود اعتراف کردند که از سایر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون یا اصلاح لذت نمی برند و می خواهند یک راه حل طولانی مدت برای مشکل خود داشته باشند. کیم حتی موهای کرکی و نازک را از روی پیشانی خود برداشته است. 

کیم و کلویی هر دو آنقدر لیزر موهای زائد را دوست داشته اند و تمام خانواده خود را تشویق کرده اند که به دنبال آن بروند.

 

کریس جنر

 

مادر کارداشیان ها از جمله افرادی است که به توصیه دخترانش به مراکز لیزر برای موهای زائد خود مراجعه کرده است و از این موضوع بسیار راضی است و در صفحه اینستاگرام خود به تعریف و تمجید از آن پرداخته است.

 

ویکتوریا بکهام

 

ایوا لونگوریا، بازیگر اسپانیایی تبار، لیزر موهای زائد را به ویکتوریا بکهام، خواننده انگلیسی، طراح مد، شخصیت تلویزیونی و همسر فوتبالیست معروف دیوید بکهام توصیه کرد. ویکتوریا هم از این موضوع بسیار راضی است.

 

بیانسه

 

گفته می شود که بیانسه که با خواننده رپ جی زی ازدواج کرده است، به شدت پیگیر لیزر موهای زائد است. دستگاه لیزر موهای زائد برای زنان با پوست تیره (و مردان) ایمن است، اما شما قبل از لیزر از مشاورین شرکت کارمانیا طب مشورت بخواهید.

 

اشلی رابرتز

 

اشلی رابرتز، خواننده گروه Pussycat Dolls، در مورد عشق خود به دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کرد: "موهای زائد زندگی من را نجات داد. پاهای من مانند کاکتوس بودند! مجبور بودم آنها را دو بار در روز اصلاح کنم."

همه ما میدانیم اصلاح با تیغ و ژیلت یا اپیلاسیون بسیار کار زمانبر و پر دردسری میباشد که بعد از روی کار آمدن دستگاه های لیزر موهای زائد افراد کمی پیگیر روش های سنتی برای حذف مو هستند. 

 

کریسی تیگن

 

همسر جان لجند، مدل و هنرپیشه، کریسی تیگن، علناً از آرایشگاهش به خاطر اینکه او را بدون مو کرده است، تشکر کرد. با حضور در فرش قرمز، مطمئناً می‌توانستیم بفهمیم که او چه تغییر اساسی در زیبایی پوست کرده است، که در پست های اینستاگرام او نیز کاملا مشهود میباشد.

 

کایلی جنر

 

اگرچه مدل و کارآفرین، کایلی، بر خلاف خواهرانش درباره مکان لیزر موهای خود صحبتی نکرده است، اما طبق گزارشات، او لیزر موهای زائد انجام داده است تا بدون مو و زیبا بماند.

 

آلیسا میلانو

 

آلیسا میلانو، بازیگر Charmed و Melrose Place ، ظاهراً لیزر موهای زائد انجام داده است. او گفته است که از قرارهای منظم اپیلاسیون متنفر است و راه حل های دائمی تر را ترجیح می دهد که این صحبت مشخص میکند انتخاب او کلینیک حذف موهای زائد است.

 

ونسا هوجنز

 

این خواننده و بازیگر تصمیم گرفت از لیزر استفاده کند تا بدون مو و آماده رویارویی با مشغله هایش باشد. او زمانی برای اصلاح منظم یا رفتن به سالن نداشت. لیزر موهای زائد راهی برای کسانی است که زمان کافی برای مدیریت موهای زائد ندارند.

 

کانیه وست

 

کانیه با همسرش کیم کارداشیان در حال رفتن به کلینیک دیده شده است، بنابراین ممکن است او تصمیم داشته باشد روی بدن خود لیزر انجام دهد، باید بگوییم امروزه مردان از طرفداران اصلی لیزر موهای زائد هستند.

 

کیم مارش

 

کیم مارش، لیزر موهای زائد IPL خود را در مقاله منچستر ایونینگ نیوز به نمایش گذاشته است واز آن به تعریف و تمجید پرداخت. 

 

پاتریک استار

 

پاتریک استار یک یوتیوبر است. او پس از اینکه جایگاه خود را به عنوان مشاور آرایش در MAC پیدا کرد، برنامه روزانه آرایشی بهداشتی خود را در کانالی آپلود کرد که اکنون بیش از چهار میلیون مشترک دارد.

از آنجایی که او زمان زیادی را در آرایش های سنگین برای عکاسی و فیلم می گذراند، مهم است که بافت پوست او یکدست و صاف باشد. پاتریک چندین دوره لیزر موهای زائد صورت را پشت سر گذاشته است که از موهای گردنش شروع شده است.

او جلسه سوم خود را برای کانال یوتیوب آپلود کرد.

 

گابی هانا

 

یکی دیگر از ستاره های اینترنتی، گابی هانا، به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس سبک زندگی و خواننده میباشد. 

او بینندگان را برای اولین جلسه از شش جلسه لیزر خود در خط بیکینی و زیر بغل خود همراه می کند. این ویدیو تقریبا 3.5 میلیون بازدید داشته است.

 

بازیگران و هنرمندان ایرانی

 

به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد سلبریتی های ایرانی مستقیما نمیتوانند در مورد لیزر موهای زائد خود صحبت کنند ولی بسیاری از آنها در مراکز لیزر و زیبایی دیده شده اند و یا مراکز زیبایی و لیزر را در صفحات اجتماعی خود تبلیغ کرده اند.

 

افراد مشهور از چه دستگاه لیزری برای موهای زائد خود استفاده میکنند؟ 

 

امروزه کمتر کسی از افراد عادی وجود دارد که تا به حال با لیزر موهای زائد مواجه نشده باشد و این نشان میدهد که لیزر موهای زائد در اکثر نقاط دنیا جا افتاده است. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از پر فروشترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا کنیم که مورد توجه افراد مشهور است.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرفروشترین و بهترین دستگاه های ساخته شده در دنیا میباشد که مورد توجه خیلی از افراد مشهور قرار گرفته است و در سراسر دنیا استفاده میشود.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم

 

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین دستگاه های موجود در دنیا میباشد که توسط شرکت کارمانیا طب به ایران وارد شده است و در مراکز لیزر زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. 

دستگاه لیزر تیتانیوم در توان های 1600 وات و 1200 وات به بازار عرضه میشود که یکی از پرقدرت ترین دستگاه های لیزر میباشد. 

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ میباشد که باعث میشود روی تمام بدن ها جوابدهی مطلوب داشته باشد. 

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم دارای سیستم خنک کننده ی فوق پیشرفته میباشد که از سوختگی پوست و احساس درد هنگام لیزر جلوگیری میکند.

همانطور که گفته شد شرکت کارمانیا طب نماینده دستگاه سوپرانو تیتانیوم در ایران میباشد که مراکز لیزر به راحتی دسترسی به این دستگاه و خدمات پس از فروش آن در ایران را دارا میباشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yr8a3