سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/24 17:52
کد خبر: 1094

رابطه پنهانی رونالدو و مدلینگ مراکشی لو رفت + عکس

امال صابر مدلینگ مراکشی بعد از 4سال در مورد رابطه ی عاشقانه خود با کریستین رونالدو سخنان بی پرده ای انجام داد.

به گزارش ستاره پارسی؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

افشاگری مدلینگ مراکشی درباره رابطه با کریستین رونالدو

مدل مراکشی، امال صابر از جزئیات رابطه ی عاشقانه ی خود با کریستین رونالدو پرده برداشت.

مدل مراکشی ، امال صابر ، چهار سال پس از رابطه ای که با سوپراستار فوتبال داشت دوباره درباره ی جزئیات رابطه ای که با ستاره ی فوتبال پرتغال داشت، خانه اش و دیدن سگ هایش ، صحبت میکند. این مدل مراکشی به برنامه " دسان" بریتانیا درمورد شب بسیار صمیمی خود با رونالدو زمانی که او را ظاهرا برای دیدن سگ هایش به خانه اش دعوت کرد ، توضیح داد و همین دلیلی بود برای آغاز افشاگری او در مورد ملاقاتش با ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید.

 

ماجرای ملاقات و رابطه ی مدلینگ مراکشی با کریستین رونالدو

او گفت که اولین ملاقاتش با رونالدو در رستورانی مدرنی در مادرید بود، من به دنبال سرویس بهداشتی بودم و مردی محترمانه به من نشان داد ، آن مرد ، رونالدو بود ؛ او همچنین افزود که او من را به ملحق شدن به میز خود دعوت کرد و همه ی این اتفاقات زمانی بود که با ایرینا نیز در رابطه بود. در مادرید با خانه ای لوکس مواجه شدم ، وقتی نوع پوشش او را دیدم ، خندیدم ، به او گفتم شبیه یک پیشخدمت شده و منتظرم که برای من غذا بیاورد او از گفته من عصبانی نشد. رونالدو همچنین سگ هایش را به او نشان داد.

امال صابر در ادامه گفت :من عاشق سگ ها هستم و همچنین یادآور شد که سه سگ نیز دارد. " به خاطر دارم که خانه ی او جکوزی و باشگاه داشت ، تنها چیزی که من را متحیر کرد عکس بزرگی از دوست دختر او یعنی "ایرینا شایک" بود که به دیوار اتاقش زده شده بود، که بعد فهمیدم ایرینا است ، و در تمام مدت من را اذیت میکرد ."

رابطه ی آن ها با یکدیگر مدت زیادی دوام نیاورد و بعدها متوجه شدم که رونالدو چند هفته پس از ملاقاتش با من و پس از جدایی از ایرینا ، شماره ی او را در واتس آپ مسدود کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y8kb2