پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 17:50
کد خبر: 1122

رونالدو و دیوید بکهام رکورد لایو تتلو را شکستند

رونالدو و دیوید بکهام رکورد لایو تتلو را شکستند ویدیو و جزئیات لایو اینستاگرامی رونالدو نازاریو و دیوید بکهام که بالاتر از بازدید تتلو و ندا یاسی قرار گرفت.

به گزارش ستاره پارسی؛ رکورد لایو ایستاگرام تاریخ شکسته شد. صحبت های اینستاگرامی دو اسطوره دنیای فوتبال در قسمت لایو اینستاگرام رکورددار بازدید شد.


خبرداغ:قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی توسط کارگر افغانستانی اثبات شد!

اگر به گوشه سمت راست لایو دیوید بکهام و رونالدو دقت کنید خواهید دید که تعداد افرادی که لایو را تماشا میکنند عدید بین ۵۵ تا ۵۶ میلیون را نشان می دهد.

چندی قبل لایو صحبت امیر تتلو با ندا یاسی؛ یکی از شخصیت های اینستاگرامی با ۴۳۶ هزار نفر رکورد پر بیننده ترین لایو اینستاگرامی جهان را زده بود! رکورد قبل تر دست دریک رپر معروف آمریکایی بود.

در لایو تتلو همچنین اتفاق جالبی هم افتاد. داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس وارد لایو این دو چهره پرحاشیه در اینستاگرام شد و کامنتی هم گذاشت! اواسط لایو  [تصویر سمت چپ] و بعد از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دریک رپر مشهور کانادایی که لایوش ۴۱۲k ببینده داشت را زد!

پیش از این صحبت درباره رکورد شکنی کامنت و لیک در اینستاگرام بود که امیرحسین مقصودلو این رکوردها را نیز به نام خود ثبت کرد! از شخصیت هایی که پیش از این رکورد دار لایک و کامنت بود می توان به بیانسه و کایلی جنر نام برد.

تتلو چندی قبل در ایران به جرم اهانت به یک قاضی و نیز هنجار شکنی های اجتماعی چند ماه بازداشت شد. او اولین کنسرت خود را در گرجستان به روی صحنه برد که با واکنش های زیادی همراه بود. گفته می شد این خواننده چندی قبل به جرم ترویج استفاده از مواد مخدر از سوی پلیس ترکیه بازداشت و البته بعد از چندی آزاد شد.


خبرداغ:میلاد حاتمی گرداننده سایت شرطبندی دستگیر شد!


بیوگرافی رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

رونالدو

بیوگرافی دیوید بکهام

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکام در 2 می 1975 در لیتن استون، لندن انگلیس متولد شد.دیوید بکهام بازیکن فوتبال است.دیوید بکهام از افراد مشهور اهل انگلستان است. قد دیوید بکهام 183 سانتیمتر می باشد.

 


خبرداغ:کاهش باورنکردنی قیمت دلار/هفته آینده دلار وارد کانال 20 هزار تومان می شود!


 

دیوید بکهام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y8ey2