پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 17:34
کد خبر: 1286

گفتگوی با پدر آرات حسینی درباره حواشی میان علی کریمی و تتلو

گفتگو با پدر آرات حسینی کودک نابغه کشور درباره حاشیه های میان امیر تتلو و علی کریمی

به گزارش ستاره پارسی؛ آرات حسینی به دلیل مو های بلند و زیبا برای خیلی ها سوال شده است که آرات حسینی دختر است یا پسر !آرات حسینی پسر است و آرات حسینی را پسر عنکبوتی لقب داده اند.آرات حسینی از سلبریتی های مشهور ایرانی در اینستاگرام میباشد.

 

آرات حسینی یکی از کودکان نابغه کشور است با استعدادهای فراوان به طوری که تحسین همگان را برانگیخته و اکنون در سرتاسر دنیا طرفدارهای بسیاری دارد. او مهر ماه ۱۳۹۲ در بابل متولد شده است. محمد حسینی ، پدر آرات حسینی از همان کودکی به استعداد  پسرش پی برده و تمام زندگی اش را وفف آرات کرد تا استعدادهایش شکوفا شود. آرات فعالیت خود را از سن یک سالگی بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده و مورد تحسین و تعجب جهان قرار گرفته است.بعد از تلاش فراوان و دیده نشدن آرات نابغه در ایران که در بازی فوتبال هم خوش می‌درخشد، در نهایت به همراه پدرش به کشور انگلستان مهاجرت کرد.

 

چند روز پیش این کودک نابغه به صورت ناخواسته دردسر بزرگی برای علی کریمی ایجاد کرد. در قسمت زیر گفتگویی جالب با پدر آرات حسینی درباره حاشیه هایی که میان تتلو و علی کریمی رخ داده بود قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه  همراه ما باشید.

آرات

پدر آرات حسینی در خصوص حاشیه‌هایی که روز گذشته میان علی کریمی و امیر تتلو رخ داده بود صحبت‌های جالبی مطرح کرد. فضای مجازی این روزها مثل یک بمب ساعتی شده که ممکن است با یک اشتباه در دست خود هر شخصی منفجر شود و عواقبی به دنبال داشته باشد که دیگر جمع کردنش ممکن نیست. آرات حسینی، کودک با استعداد در زمینه فوتبال که در فضای مجازی چهره شده، پس از اینکه مورد توجه لیونل مسی واقع شد شهرت بیشتری پیدا کرده و در طول یک ماه اخیر نگاه‌ها در فضای مجازی به سمت او رفته است. روز گذشته آرات و پدرش خواسته یا ناخواسته وارد ماجرایی شدند که یک سر آن امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو بود و سمت دیگر آن علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران. گفتگوی پدر آرات حسینی را در این خصوص بخوانید:

 

* سردبیر یک روزنامه با دروغ‌هایش باعث شد فحش بخوریم

سردبیر یک روزنامه که با من صحبت کرده بود نقل  قول‌های دروغی میان ما و علی کریمی رد و بدل کرده و در روزنامه‌اش نوشته بود که من از علی کریمی خواستم تا برای آرات کامنت بگذارد در صورتی‌که من هرگز چنین کاری انجام ندادم و نخواهم داد. وقتی به آن سردبیر گفتم چرا دروغ نوشتی به من گفت تو برو فرزندت را جمع کن که در زمین بازی اسطوره شود و نه در فضای مجازی. واقعاً برای آن شخص متاسفم ولی فحش‌هایی که خوردم برایم مهم نیست و هدفی که برای آرات دارم را می‌بینم و به آن اهمیت می‌دهم.

 

* ناخواسته من و آرات وارد حاشیه شدیم

این ماجرایی که پیش آمد تقصیر ما نبود و ناخواسته وارد یک حاشیه شدیم. امیر تتلو یک پست برای علی کریمی گذاشت و به او گفت چرا برای آرات نظر نمی‌گذارد و همین موضوع کلید جنجال‌ها را زد. من به تتلو گفتم چه لزومی دارد کریمی برای ما کامنت بگذارد و چرا چنین حرفی زدی ولی او گفت می‌خواستم همانطور که مسی برایش نظر گذاشته کریمی هم بعد از این همه ابراز علاقه یک واکنشی نشان بدهد. نیت تتلو خیر بود ولی به هر حال باعث این جنجال‌ها شد.

آرات

* لایو با تتلو اشتباه نبود و لازم باشد بازهم انجام می‌دهم

امیر تتلو دو وجهه دارد که با هم متفاوت هستند و من با آن وجهه‌ای که برای آرات دردسرساز می‌شود کاری ندارم. من وقتی شبکه نتفلیکس را برای آرات باز می‌کنم مراقبم که فقط برنامه‌های مجاز را ببیند و چون نتفلیکس برنامه‌هایی دارد که برای بچه خوب نیست کلاً شبکه را برایش نمی‌بندم و تتلو هم همین است. او یک وجهه داد که خواننده محبوب آرات است و از سن کم به او علاقه داشته و اتفاقا تمام آهنگ‌های تتلو را هم برایش نمی‌گذارم و آنهایی که مناسب هستند را گوش می‌کند.

تتلو خودش مراقب است و وقتی در لایو با آرات می‌آید بالا سیگاری که دستش است را هم پرت می‌کند آن طرف که بچه نبیند و تاثیر منفی رویش نگذارد. اگر تتلو کنار یک دختر با سرو وضع ناجور در لایو آرات بالا می‌آمد من هم برای همیشه قطعش می‌کردم ولی وقتی مراقبت می‌کنیم چه اشکال دارد؟ تتلو هم یک انسان است که من او را قضاوت نمی‌کنم ولی آرات او را دوست دارد.

 

آرات

از سال‌ها قبل و پیش از اینکه به خاطر کامنت مسی آرات آنقدر مورد توجه باشد تتلو از او حمایت می‌کرد و روحیه می‌داد حالا چرا باید او را کنار بگذاریم؟ اگر لازم باشد دوباره با تتلو لایو می‌گذاریم.

 

* از کریمی برای خودم بت ساخته بودم

من خودم سال‌ها عاشق کریمی بودم و در زندان هم که بودم خواهش می‌کردم بازی‌های او را برایمان پخش کنند. خودم تصاویر کریمی در اتاقم بود و آرات هم در اتاقی که همه اش تصاویر علی کریمی بود بزرگ شده. همیشه در هر نظر سنجی که کریمی در آن بود تبلیغ و حمایت می‌کردم که او رای بیاورد. همیشه برایش پست می‌گذاشتیم و تولدش را تبریک می‌گفتیم و… هیچ وقت منتظر کامنت یا بازخورد حمایتمان از علی کریمی نبودیم.

 

او اخلاق خاص خودش را دارد و سراغ این مسائل نمی‌رود تا از آرات حمایت کند و ما هم این انتظار را از او نداشتیم ولی یک حرف با او دارم، آقای کریمی تو سال‌ها ابراز علاقه و عشق ما را ندیدی چه می‌شد یک حرف را که از سوی کسی دیگر زده شده بود و به ما ارتباطی نداشت را هم ندید می‌گرفتی؟ چه دلیلی داشت بیایی آرات را بلاک کنی؟ من از علی کریمی در ذهن خودم یک بت بزرگ ساخته بودم. نیازی نداشتم که او بیاید برای آرات کامنت بگذارد.

 

صفحه آرات را فیفا و ۴٫۳٫۳ و مارسلو و… دنبال می‌کردند. مارسلو برای ما نظر می‌گذاشت و حتی رونالدو هم پست‌های آرات را می‌بیند. نیازی به کامنت کریمی نداشتیم ولی انتظار چنین برخوردی را هم نداشتم. اگر کارهایی که برای کریمی کردیم را برای رونالدو انجام داده بودیم مطمئن باشید آرات را می‌برد پیش خودش.

آرات

* آرات نمی‌داند کریمی او را بلاک کرده است

من اجازه ندادم آرات متوجه شود که توسط کریمی بلاک شده است و شاید اگر بفهمد خیلی ناراحت شود. قبل از بلاک شدن کریمی به من گفت این چه کاری است که کردید و چه جوی است که راه انداختید ولی من گفتم مقصر نیستم ولی یک کاری می‌کنم ماجرا جمع شود و پستی که آخرش گذاشتم هم به خاطر جمع شدن ماجرا بود ولی کریمی بعدش ما را بلاک کرد. البته او الان ما را از بلاک در آورده است.

 

* دوست ندارم آرات وارد حاشیه شود

آرات استعدادی دارد که باید شکوفا شود و من هم وظیفه دارم در این راه از او مراقبت کنم و همین کار را هم خواهم کرد. دوست ندارم او دیگر دچار حاشیه‌های این چنینی شود. وقتی بزرگتر شود خیلی مسائلی که الان متوجه نیست تاثیر بیشتری روی او می‌گذارد و دوست ندارم وارد حاشیه شود.

 

دردسر بزرگ آرات حسینی برای علی کریمی

کودک با استعداد فوتبال که این روزها حسابی سر زبان‌ها افتاده برای اسطوره پرسپولیس دردسر بزرگی ایجاد کرد.

علی کریمی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و اسطوره محبوب این باشگاه که جایگاه ویژه و خاصی نزد هواداران این تیم دارد برخلاف اینکه همیشه خودش در متن حواشی و جنجال‌هایی قرار داشت که درگیر آن بود، این بار از بیرون و ناخواسته درگیر یک جنجال بزرگ در فضای مجازی شد و حسابی به دردسر افتاد.

ماجرا از آن قرار است که آرات حسینی، کودک فوتبالیست نابغه ایرانی که چند وقتی است که واسطه انتشار ویدیویی مربوط به مهارتش در فوتبال و گرفتن واکنش مثبت از لیونل مسی حسابی سر زبان‌ها افتاده و در رسانه‌ها مطرح شده است، در صحبت‌هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی او را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد ولی چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

در این میان امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی که به نام تتلو شناخته می‌شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nr6g4