جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/27 03:57
کد خبر: 2208

انتقاداتی علیه مهدی تاج و انصاری فرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان انتقاداتی علیه تاج و انصاری فرد مطرح کرد.

مجتبی محرمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در مورد اظهارات اخیر مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس ، عنوان کرد: این پرونده باید به طور کامل بررسی شود، زیرا ما در جریان جزئیات این قرارداد نیستیم. مهدی تاج حاتم طایی نبوده و پول ویلموتس را از جیب خود پرداخت نکرده است. او چند میلیون یورو را بخشیده سپس قلب درد گرفته است. ما از روز اول نظر خود را گوشزد کرده ایم، اما عدم راستگویی و فقدان شفاف سازی از طرف مسئولان، کار را مشکل کرده است.

 

انصاری فرد فقط وعده‌های پوچ داد

 او بیان کرد: محمد حسن انصاری فرد طی دوران مدیریتش در باشگاه پرسپولیس چه کاری انجام داد؟ فقط وعده‌های توخالی داد و در آخر هم گفت خداحافظ! او در ابتدا وعده درست کردن قرارداد برانکو را داد، اما به بهانه رایزنی، مسافرت‌هایی به ترکیه، دبی و کرواسی داشت. چرا کاری که در انجام آن توانایی ندارید را انجام می‌دهید؟ آیا در گذشته به اندازه کافی جیب خود را پر نکرده اید؟ مگر ما این گونه مدیریت کردن را بلد نیستیم؟ حداقل این است که دزدی نمی‌کنیم.

 

محرمی افزود: هر شخصی به دنبال منفعت شخصی بوده و این موضوع که به تیم، شهر یا مملکتی خدمت کند، به هیچ وجه وجود ندارد. سرنوشت افراد در سمت‌های خود نامشخص است، به همین دلیل آن‌ها طی چند ماهی که مسئولیت دارند به دنبال پر کردن جیب هایشان هستند.

 

تاج و کفاشیان امتحان خود را پس داده اند

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در خصوص حضور مجدد کفاشیان و تاج در فدراسیون فوتبال ، عنوان کرد: این افراد امتحان خود را به بدترین شکل پس داده اند. آن‌ها چه خدمتی به تیم ملی، فدراسیون یا باشگاه‌ها کرده اند که دوباره برگردند؟ مهدی تاج این همه بیلبورد را از کجا آورده است؟ آیا ما فقط همین ۲ نفر را در فوتبال داریم؟ امثال زاغفر، فائقی و دادکان که زحمت کشده اند باید در فدراسیون حضور داشته باشند.

 

او درباره کیفیت فنی ویلموتس هم گفت: نمی‌توان از روی چند مسابقه این موضوع را بررسی کرد، اما وی عملکرد قابل قبولی در تیم‌های گذشته اش نشان نداده بود. اینکه چگونه از مورینیو به ویلموتس رسیده اند، جای تعجب دارد. آن‌ها اگر توان آوردن "مورینیو" را نداشتند، لااقل "لوئیس فن خال" یا "هیتسفلد" را می‌آوردند. من نمی‌دانم این قرارداد‌ها چگونه بسته می‌شود، بنابراین مسئولان باید پاسخگو باشند.

 

خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت امکان پذیر نیست

محرمی در زمینه خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت، اظهار داشت: انجام چنین اتفاقی به طور کامل غیر ممکن است، زیرا با تغییر رئیس جمهور، طرح جدیدی به میان می‌آید و ۴ سال طول می‌کشد.

 

بازیکنان در بوندسلیگای آلمان به خوبی مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند

بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران در مورد شروع مجدد لیگ برتر با توجه به وضعیت کرونایی موجود، عنوان کرد: اکثر لیگ‌های معتبر، تصمیم به برگزاری مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گرفته اند. وقتی افراد به توصیه‌های پزشکی گوش نمی‌دهند و همچنان به مسافرت می‌روند، طبیعتا این بیماری افزایش خواهد یافت. بازیکنان در بوندسلیگای آلمان به خوبی مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند. علاوه بر این‌، به عنوان مثال تیم شاهین بوشهر در حال پیشرفت بود و تعطیلی لیگ حق این گونه باشگاه‌ها را خواهد خورد.

 

پرسپولیس الان هم قهرمان است

او در خصوص اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود یا خیر، پاسخ داد: پرسپولیس در حال حاضر هم قهرمان است. همان میزان که دورتموند در آلمان شانس قهرمانی دارد، احتمال قهرمانی تیمی دیگر در لیگ ایران وجود دارد. با توجه به اینکه دیگر تیم‌های مدعی در تقابل با یکدیگر امتیاز از دست خواهند داد، شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر خواهد بود.

 

منبع:افکارنیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3em6y2