جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/13 09:48
کد خبر: 2668

دلیل احضار علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی پرسپولیس چیست؟

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس به دلیل مصاحبه اخیرش به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شد.

با نام کامل «علیرضا صفر بیرانوند» فرزند مرتضی، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم‌آباد مرکز استان لرستان است. علیرضا بیرانوند در خانواده‌ای پرجمعیت رشد کرد، خانواده‌ای که از نظر مالی زیر طبقه متوسط محسوب می‌شد و علیرضابیرانوند به همین دلیل مجبور به ترک تحصیل شد تا کار کند و کمک خرج خانواده باشد. به همین دلیل او مجبور بود تمرین فوتبالش را از پدر مخفی کند و یک بار که پدرش متوجه شد از ترس عصبانیت چند روز به خانه نرفت!

علیرضا بیرانوند بارها در مصاحبه‌هایش گفته که وقتی برای ادامه فوتبال به تهران آمد، در کارواش و پیتزافروشی کارگری کرده و با سختی به این مرحله رسیده است. علیرضابیرانوند که در سن ۲۰ سالگی ازدواج کرد و دو فرزند دارد و همیشه گفته نان‌آور ۱۵ خانواده است. دعوای او بر سر طلبش از نفت که کار را به دادگاه هم کشاند به گوش همه رسید و علیرضا بیرانوند در تمام مصاحبه‌هایش روی این مسئله تأکید کرده که خرج اعضای خانواده با اوست.

 


برای دیدن عکس مینا ساداتی در آغوش بابک حمیدیان  اینجا کلیک کنید.


 

 

alireza-beiranvand06

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: اخیرا مصاحبه ای از دروازه بان ملی پوش پرسپولیس منتشر شده که در آن به ارکان باشگاه توهین شده و اظهارات نادرستی درباره مسئولان پرسپولیس انجام شده است.

 

این اظهارنظرها علاوه بر اینکه غیرحرفه ای بوده به هیچ وجه متناسب با شأن باشگاه پرسپولیس و هوادارانش و همینطور خود بازیکن نبوده است.

 

به همین دلیل بازیکن نامبرده باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه که با حضور تمام اعضا برگزار می شود حاضر شده و درباره اظهارات خود توضیح دهد.

منبع:خبرآنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wd7d2