سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/16 17:39
کد خبر: 2764

عکس های دیدنی فرهاد مجیدی با دخترهای مکانیک

دو دختر جوان ایرانی با وجود داشتن مدرک تحصیلات دانشگاهی به شغل مکانیکی اتومبیل در تهران روی آورده‌اند!
فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. فرهادمجیدی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷–۱۳۷۶ شد.فرهادمجیدی در فصل ۷۸–۱۳۷۷ به همراه استقلال به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت.همسر فرهادمجیدی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد.مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.
 
 
 
 کیانا یاراحمدی با مدرک کارشناسی حقوق و نیلوفر فرهمند با داشتن کارشناسی گرافیک مدتی است که بر حسب علاقه شخصی، به حرفه مکانیکی و تعمیر ماشین‌های سواری در تهران مشغول هستند.
 
 
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال هم به صورت اتفاقی خودروی خود را برای سرویس به گاراژی که این دو دختر تعمیرکار در آن کار می‌کنند برد و با آنها عکسی هم به یادگار انداخت که به سرعت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
 
 
 

عکس| فرهاد مجیدی در گاراژ دختران مکانیک

 

 

منبع:خبرورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p6j63