پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/16 10:32
کد خبر: 3728

تولد لاکچری پسر بابک حاتمی فوتبالیست محبوب+عکس

بابک حاتمی با انتشار این عکس نوشت

بابک حاتمی از فوتبالیستان ایرانی است.بابک حاتمی، مدافع راست فصل پانزدهم پرسپولیس بوده است.بابک حاتمی سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان، سایپا تهران، پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز را دارد.بابک حاتمی متاهل است و یک پسر دارد.

 

بابک حاتمی با انتشار این عکس نوشت: هزاران بار هر روز خدارو شکر میکنم که تورو داریم پسر خوشتیپ و خوشگل بابا روزی که بدنیا اومدی شدی دنیای بابک و ماما اتی تولدت مبارک پسرم عشق بابا نفس بابا

 

تصویر

 
بیوگرافی بابک حاتمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 

بابک حاتمی (زاده ۲۴ مرداد ۱۳۶۵ – تبریز) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

 

زندگینامه بابک حاتمی

 

بیوگرافی بابک حاتمی

 

حضور در تیم های مختلف

بابک حاتمی، مدافع راست فصل پانزدهم پرسپولیس که در فصل گذشته در گسترش فولاد حضور یافته بود، در این فصل راهی پدیده مشهد شد تا با قراردادی ۲ ساله شاگرد رضا مهاجری شود.

 

بابک حاتمی که با سر و صدای زیادی از سایپا راهی پرسپولیس شده بود، با توجه به انتقاداتی که متوجهش شد در نهایت از جمع شاگردان برانکو جدا شده بود و اکنون به دنبال تجربه‌ای جدید در جمع مشهدی هاست.

 

بابک حاتمی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس،سایپا و پدیده بعد از دو هفته شرکت در تمرینات سپیدرود با جلب رضایت کادر فنی به عضویت این تیم درآمد.

 

در نهایت این بازیکن صبح امروز با امضای قراردادی رسمی تا پایان فصل به سپیدرود پیوست و می‌تواند از بازی با ذوب‌آهن در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

 

قرارداد مشروط با سپیدرود

بابک حاتمی از سه هفته گذشته در تمرینات سپیدرود شرکت کرده بود

تا با جلب رضایت علی کریمی به عضویت این تیم درآید. در نهایت این

بازیکن صبح امروز قرارداد خود با سپیدرود را نهایی کرد و می‌تواند از

بازی با ذوب‌آهن در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

 

قرارداد حاتمی مشروط بوده و در صورتی که حاتمی بتواند خود را ثابت کند و در این ۷ هفته بازی باقی مانده به سپیدرود کمک کند قراداد او تا پایان فصل تمدید خواهد شد. در غیر این صورت در نیم فصل مسابقات و با امکان جذب بازیکنان جدید، شانس دیگری را امتحان خواهند کرد.

 

منبع:ساعدنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/396mo3