پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/19 15:24
کد خبر: 3812

واکنش کریم باقری به احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس

مربی پرسپولیس به ماجرای جدایی‌اش از این تیم و حضور در کادرفنی تیم ملی پاسخ داد.

کریم باقری  بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. کریم باقری سابقه بازی درتیم‌های تراکتور، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصر، چارلتون، السد و پرسپولیس را دارد. کریم باقری با ۵۰ گل ملی؛ دومین گلزن برتر تیم ملی ایران می‌باشد. از کریم باقری به عنوان زیدان آسیا یاد می‌شود.کریم باقری در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران در سال ۱۳۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد.

 

کریم باقری که بعد از حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی به عنوان یکی از دستیاران وی معرفی شده، هنوز به توافق لازم در این خصوص دست نیافته است.

 

اکنون شایعات در خصوص جدایی کریم باقری در پایان فصل از جمع پرسپولیس داغ‌تر شده که با واکنش او همراه شد. کریم باقری در این زمینه اینطور توضیح داد و البته همه چیز را منوط به توافق باشگاه با فدراسیون دانست: یکی دو بار صحبت کردیم. با آقای اسکوچیچ که تمایل دارند همکاری کنیم، اما با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و هر چه صلاح بدانند من در خدمت آن‌ها هستم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

 

زندگی خصوصی کریم باقری

کریم باقری اسفند ماه سال 1352 در تبریز به دنیا آمد. 4 برادر و یک خواهر دارد حالا یک تاجر معروف فرش در ایران و تبریز است.

 

ازدواج و خانواده کریم باقری

کریم باقری سالهاست با دختری بنام لیلا ازدواج کرده و دو پسر دارد امیر و امید که آنها هم راه پدر در فوتبال را پیگیری کردند.

 

کریم باقری بیوگرافی

زندگینامه کریم باقری

 

امیر باقری پسر کریم باقری

امیر پسر بزرگ آقا کریم به فوتبال علاقه زیادی دارد. او چپ پاست و مثل پدرش شوت های خوبی می زند. مطمئنا امیر خیلی دوست دارد شبیه پدرش شود اما احتمالا همه موافقید که آقا کریم یکی است و تکرار نخواهد شد.

امیر باقری پسر کریم باقری با تیم امیدهای پرسپولیس قرارداد بست. او هم مثل پدرش پیراهن شماره 6 را انتخاب کرده. امیر باقری می خواهد از امیدهای پرسپولیس به تیم بزرگسالان برسد و جای پدرش را در این تیم بگیرد.

 

رستوران داری کریم باقری

کریم باقری نمایندگی یکی از شعب رستوران های زنجیره KFC آمریکا در ایران را از آن خود کرده بود اما بعدها بدلیل حساسیت ها با این رستوران به اصطلاح آمریکایی برخورد و پلمپ شد که نام آن به SOOGOOD تغییر یافت.

 

شغل کریم باقری

شغل های پر درآمد کریم باقری

 

دوستان نزدیک کریم باقری : 

 بیشتر وقتم رو بجز خانواده با بعضی دوستان نزدیکم مثل احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی و علی دایی می گذرانم، ما چندتا نزدیک هم هستیم، همدیگر را می بینیم و با هم معاشرت داریم

 

کریم باقری بازیکن محبوب جهان

 

در سال 1378 مرد سال فوتبال ایران شد همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین المللی فوتبال (IFFHS) به عنوان بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.

 

فعالیت ورزشی کریم باقری

کریم باقری در باشگاه های تراکتور سازی، کشاورز، آرمینیا بیله فلد آلمان، النصر امارات، چارتون انگلستان، السد قطر و پرسپولیس تهران سابقه بازی دارد.

 

شادی بعد گل کریم باقری

شادی پس از گل آقا کریم

 

کریم باقری مرد سال فوتبال ایران

در مراسم بهترین های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین های فوتبال سال 87، مرد سال فوتبال ایران شد.

کریم باقری و وحید امیری و جلال حسینی

تمرینات پرسپولیس در رختکن با حضور کریم باقری

 

کریم باقری در 16 خرداد سال 1372 برابر تیم ملی پاکستان در جام اکو، اولین بازی ملی خود را انجام داد و 80 بازی ملی و 47 گل در کارنامه ملی خود دارد.

 

خداحافظی کریم باقری از فوتبال

باقری در سال 1387 از تیم ملی خداحافظی کرد اما با بازی های شگفت انگیزی که همان سال در لیگ برتر در تیم پرسپولیس انجام داد، علی دایی؛ مربی وقت تیم ملی را وادار کرد تا از او بخواهد در تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 او را یاری کند

کریم باقری پرسپولیس

.

منبع:خبرورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lzde4