سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/21 07:55
کد خبر: 3867

عکس یادگاری پرسپولیسی ها با فرزندانشون+عکس

سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی به همراه بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی پرسپولیسی ها با فرزندانشان با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفته اند.

چهار قهرمانی پی در پی برای پرسپولیسی ها برای آن ها خوشایند است و گرفتن عکس با این جام ها این روزها اوج خوشحالی سرخپوشان می باشد و جالب است که فرزندان علیرضا بیرانوند در نبود پدر با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند. در ادامه عکس خانوادگی پرسپولیسی ها را  مشاهده کنید.

 

عکس خانوادگی پرسپولیسی ها

پرسپولیسی ها که این بار به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان همراهی فرزندانشان را در جشن قهرمانی نداشتند، در تمرین دیروز با پسران و دختران خود حضور پیدا کردند و عکس هایی به یادگار با چهار جام قهرمانی گرفتند.

 

کمند کامیابی نیا، نورا و میلا حسینی، علی انصاری، کیان امیری، یلدا ربیع خواه، شنتیا علیپور و… افرادی بودند که در کنار پدران خود که ستاره این فصل پرسپولیس بودند، قاب های به یادماندنی را خلق کردند. نکته جالب این که طاها و بارانا فرزندان علیرضا بیرانوند هم در تمرین حضور داشتند و در غیاب پدر، جام را بالای سر بردند.

F7uqI16k1xKG

یحیی گل محمدی و دخترش

j8venYlCdL9g

نورا و میلا حسینی

 

عکس خانوادگی پرسپولیسی ها با جام

ماجرای تعداد جام های فرزندان بازیکنان پرسپولیس در هفته های اخیر موضوعی مورد توجه در شبکه های اجتماعی بوده و حتی یک بار شجاع خلیل زاده با انتشار ویدیویی در اینستاگرام و طرح پرسش از علیپور و کامیابی نیا، تعداد قهرمانی پایین مهدی عبدی و محمدحسین کنعانی زادگان را به شکلی فان به آن ها یادآوری کردند.

یحیی گل محمدی هم که کمتر با خانواده در شبکه های اجتماعی دیده شده، روز گذشته دختر ۷ ساله اش را به تمرین سرخ ها آورد. او در دوره نخستی که سرمربی پرسپولیس بود صاحب یک دختر شد و حالا در ۷ سالگی اش، جام قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است.

 

عکس خانوادگی پرسپولیسی ها

 

 

عکس خانوادگی پرسپولیسی ها وحید امیری با پسرش

محمد انصاری

محمد انصاری

رکوردهای پرسپولیس در شب قهرمانی

قهرمان زودهنگام نوزدهمین دوره لیگ برتر، نتوانست از پس تیم پایین جدولی ذوب آهن بربیاید و مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ شکست خورد.

 

در تنها دیدار روز جمعه، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب آهن بود. با توجه به آمادگی بالای سرخپوشان و حضور ذوب آهن در رتبه های پایین جدول، انتظار می رفت شاگردان گل محمدی بتوانند همچون تمام دیدارهای قبلی، حریف خود را شکست دهند ولی این دیدار برخلاف انتظار عمومی پیش رفت و این اصفهانی ها بودند که توانستند پنجمین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کنند.

 

یلدا ربیع خواه

یلدا ربیع خواه و پدرش

عکس خانوادگی پرسپولیسی ها

فرزندان علیرضا بیرانوند طاها و بارانا

 

در شبی که همه عوامل بیرونی در صدد برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس بودند، سرخپوشان در این دیدار چندین رکورد خوبی که در اختیار داشتند را از دست دادند و بر تعداد چند رکورد منفی خود در این فصل، افزودند.

 

عکس خانوادگی پرسپولیسی ها

علی علیپور و پسرش شنتیا

منبع:ورزش سه 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v7oz4