پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/23 13:00
آرش برهانی | آرش برهانی و همسرش | بیوگرافی آرش برهانی
کد خبر: 8440

آرش برهانی و همسرش برای بار دوم عزدار شدند

شوک بزرک و غم انگیز به آراش برهانی و همسرش آن ها را عزدار کرد.

آرش برهانی متولد 23 شهریور 1362 در کرمان، بازیکن فوتبال است. آرش برهانی در یک خانواده پرجمعیت 9 نفری در کرمان محله خواجو بدنیا آمد آرش برهانی دو خواهر و پنج برادر هستند و در بین فرزندان یکی به آخری مونده است. آرش برهانی جزو بهترین مهاجم های تاریخ ایران محسوب می شود.آرش برهانی متاهل است.

خانواده برهانی برای دومین بار عزادار شد. اخیرا پدر همسر او به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. امروز هم مادر همسر او به خاطر همین بیمار دار فانی را وداع گفت تا به آنها شوک بزرگتری وارد شود.

آرش برهانی

ارش برهانی

آرش برهانی

آرش برهانی و پسرش

آرش برهانی بازیکن سابق باشگاه استقلال به تازگی عکس های مدلینگ خود و همسر باردارش را در اینستاگرام منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می نمایید

BO9I6267

BO9I6240(1)

BO9I6242

 

unnamed


رونالدو

cover_1440

images

ازدواج و همسر آرش برهانی

آرش برهانی در گفتگویی از مجرد بودن خود خبر داد و گفت تا سن 35 سالگی و پایان عمر فوتبالی اش قصد ازدواج ندارد.

شروع فعالیت آرش برهانی

ابتدا در تیم میلاد کرمان دروازه بان بود اما بعد از مدتی با توجه به توانایی هایش در گل زدن به خط حمله آمد، شروع فوتبالی اش در پست جدید را در تیم جوانان شهرداری کرمان و بانک تجارت در سال 1378 شروع کرد و تا 80 بازیکن این تیم بود سپس یک سال در تیم جوانان پاس تهران بازی کرد و سپس به بزرگسالان پاس تهران پیوست و تا سال 85 بازیکن این تیم بود

دستگیری آرش برهانی فوتبالیست معروف در حال مستی

رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت ورزشکار مشهور توسط پلیس خبر داد . از همان لحظه اذهان عمومی به سمت آرش برهانی فوتبالیست استقلالی کشیده شد.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این‌باره گفته است: «روز گذشته یک ورزشکار و تعدادی متخلف را بازداشت کردیم که این فرد هنوز بازداشت است، ممکن است حرف‌هایی زده شود، اما این گونه نیست که تخلف افراد مشهور با سایر افراد تفاوت داشته باشد و در برخورد با جرائم تفاوتی میان اقشار مختلف جامعه وجود ندارد». فردی که به گفته ی پلیس در جریان گشت های شبانه در حالت مستی دستگیر شده است تا شب گذشته در بازداشت بوده و سپس آزاده شده است.

واکنش آرش برهانی به ماجرای دستگیری در حالت مستی

آرش برهانی   ، ضمن رد این ادعاها رسماً اعلام کرد با ناشرین این شایعه برخوردی جدی خواهد کرد.

روزنامه استقلال جوان چاپ امروز (دوشنبه 15 مهر 98) تیتر اصلی صفجه اول خود را به گزارش گاتزتا دلو اسپرت از تمایل استراماچونی به جذب مهاجم جدید اختصاص داده و تیتر زده است: “گری هوپر انگلیسی به استقلال نزدیک شد”.

این روزنامه همچنین در بخش دیگری از صفحه اول خود به مصاحبه آرش برهانی بازیکن سابق استقلال درباره اخبار ضد و نقیض دستگیری او پرداخته؛ روزنامه استقلال جوان این اخبار را شایعه دانسته و نوشته است: “برهانی: من دستگیر نشده‌ام!”

آرش برهانی برترین گلزن تاریخ استقلال

درخشش در این تیم او را لژیونر کرد تا فصل 86 -85 را در تیم النصر امارات بازی کند بعد از مدت کوتاه به پاس برگشت و از انجا به ستقلال تهران آمد از سال 86 تا 1395 برای استقلال بازی کرد و بعنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال تهران نام خود را جاودانه کرد.

 

آرش برهانی | معرفی کامل آرش برهانی فوتبالیست معروف

 

مربیگری آرش برهانی

آرش برهانی اولین تجربه مربیگری خود را در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با تیم بزرگسالان داماش آغاز کرد.

و بعد از داماش در خرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی جوانان استقلال تهران شد.و اولین بازی خود را با پیروزی مقابل صبا آغاز کرد. آرش برهانی، در هفتم مرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی تیم شهرداری بندرعباس شد.

نوازندگی آرش برهانی

برادرش سیاوش در عرصه نوازندگی فعالیت دارد، تا جایی که آرش هم در نواختن پیانو و دف – تنبک تبهر دارد،

دوست آرش برهانی

آرش برهانی، رابطه خوبی با بابک جهانبخش دارد و اغلب در کنسرت هایش شرکت میکند

 

آرش برهانی | معرفی کامل آرش برهانی فوتبالیست معروف

آرش برهانی در تیم ملی

در فصل 82 -81 بعنوان پدیده لیگ برتر فوتبال معرفی شد، برانکو مربی وقت بخاطر سرعت بالا و تکنیکش او را به تیم ملی دعوت کرد، بهترین گل او به تیم ملی قطر در بازی های مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان بود،وتا سال 2010 در تیم ملی بازی کرد و در 37 بازی 10 گل زد

آرش برهانی سریع‌ترین هت تریک کننده فوتبال ایران

آرش برهانی در لیگ برتر ایران سال ۸۸–۸۷ در بازی مقابل پیکان در کمتر از ۹ دقیقه ۳ گل به باشگاه پیکان زد و بعنوان سریع ترین هت تریک کننده ایرانی بشمار می رود.

 

آرش برهانی آقای گلی

آرش برهانی همچنین توانسته در کل ادوار لیگ ایران با زدن ۱۱۶ گل عنوان دومی آقای گلی لیگ برتر ایران را کسب کند همچنین رضا عنایتی با ۱۴۲ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران است (80 گل در تیم استقلال تهران)

 

افتخارات آرش برهانی

    قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۳-۱۳۸۲ به همراه تیم پاس تهران

    قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران

    قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۱۳۸۷ به همراه تیم استقلال تهران

    قهرمانی در جام حذفی ۹۱–۱۳۹۰ به همراه تیم استقلال تهران

    قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۱۳۹۱ به همراه تیم استقلال تهران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pkvo2