پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/22 06:30
علیرضا بیرانوند و همسرش | علیرضا بیرانوند در بلژیک
کد خبر: 8789

تا حالا همسر جذاب علیرضا بیرانوند را دیده اید؟+عکس

علیرضا بیرانوند عکسی با همسرش منتشر کرد.

علیرضا بیرانوند زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. علیرضا بیرانوند  برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد. علیرضا بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است.علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش ایرانی راهی باشگاه بواویشتا پرتغال شده تا بعد از ناکامی در بلژیک، در سال منتهی به جام جهانی فرصت بازی کردن به عنوان دروازه بان فیکس یک تیم اروپایی را داشته باشد.

عکس علیرضا بیرانوند و همسرش

علیرضا بیرانوند

بدشانسی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در شرایطی پرسپولیس را ترک و به تیم آنتورپ بلژیک رفت که وعده داده بود بعد از ۶ ماه از این باشکاه، راهی یک باشگاه بزرگ اروپایی خواهد شد. با این حال، نه تنها چنین اتفاقی رخ نداد بلکه فقط ۶ ماه زمان برد تا بالاخره برای یک بار هم که شده به دروازه بان اصلی تیم ملی ایران در این تیم گمنام بلژیکی بازی برسد! البته آن نیمکت نشینی‌های مداوم در ماه‌های نخست چندان بی دلیل نبود، چون علیرضا به دلیل مشکلاتی که کرونا به وجود آورده بود با مشکل دیر صادر شدن روادید مواجه شد و در نتیجه مشخص شد که هفته‌های نخست را نمی‌تواند در ترکیب اصلی آنتورپ به میدان برود.

علیرضا بیرانوند

غیبت علیرضا منجر به بازی کردن دروازه بان دیگری در این تیم بلژیکی شد و درخشش نسبی همان دروازه بان، نهایتا کاری کرد تا علیرضا بیرانوند که به عنوان دروازه بان اصلی از ایران خریداری شده بود روی نیمکت بنشیند.

حالا به شیوه‌ای دیگر انگار اتفاقات بد در هفته‌های نخست برای علیرضا بیرانوند در حال تکرار شدن است. او که از فصل پیش کسب تجربه کرده بود.

این بار خیلی زود در تمرینات پیش فصل این تیم پرتغالی حاضر شد تا جایگاهش به عنوان دروازه بان اصلی را ثابت کند، ولی از بد روزگار، باشگاه بواویشتا با پنجره بسته روبرو شده و هنوز نتوانسته قرارداد بیرانوند را ثبت کند! این بدین معنی است که او حتما یکی دو بازی نخست تیمش را از دست خواهد داد. البته که مسئولان این تیم پرتغالی وعده داده اند به زودی مشکل بیرانوند حل می‌شود، ولی اگر همین یکی دو بازی، سرنوشت تلخ فصل پیش را برای بیرانوند تکرار کند، آن وقت کار در ادامه مسیر دوباره برای این دروازه بان ایرانی سخت خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qzx93