سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/20 11:43
کد خبر: 2882

ویدیوی دیده نشده از رقص احسان علیخانی + فیلم بدون سانسور

لحظاتی از حرکات موزون مجری برنامه عصر جدید در جشن سال را مشاهده می‌کنید.

احسان علیخانی  زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت.احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

 

خبرداغ : زندگی لاکچری و ثروتمندانه بهاره رهنما بعد طلاق از پیمان قاسمخانی + عکس

 

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» در سال 1383 بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.احسان علیخانی به تازگی با ساخت برنامه ی عصرجدید محبوبیت بیشتری بین مردم پیداکرده است.


اخبارمهم:

حمله ی تند و بی ادبانه ی امیرتتلو به مهران مدیری/من حق دارم به مدیری فحش بدم

قسمت پایانی سریال پایتخت 6 لو رفت+فیلم دیده نشده

 


 

 

ویژه برنامه تحویل سال شبکه ۳ سیما با برنامه عصر جدید تلفیق شد و یک سورپرایز ویژه برای بینندگان به همراه داشت.همزمان با اجرای یک گروه موسیقی که مشغول رقص کردی هم بودند احسان علیخانی و امین حیایی نیز به آنها پیوستند. در ادامه حرکات موزون مجری برنامه عصر جدید به همراه یکی از داوران این مسابقه را مشاهده می کنید.

 

 

 

منبع:راهبردمعاصر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jdye4