سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/05 11:28
کد خبر: 3363

هشدار تامین اجتماعی به مردم+جزییات

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در زمینه انجام آزمایش‌های خودسرانه کرونا می‌گوید: آزمایش‌های خودسرانه هیچ فایده‌ای ندارد بلکه بعضا مضر است و سیستم درمان را دچار چالش می‌کند. یک تست کووید ۱۹ ضروری وجود دارد که زیر نظر متخصصان و با تجویز آن‌ها انجام می‌شود و یک تست غیرضروری وجود دارد که خود افراد بدون تجویز اقدام به انجام آن می‌کنند.

هشدار مدیر درمان تامین اجتماعی نسبت به آزمایش غیرضروری کرونا 

علی اعتصام پور با توضیح اینکه آزمایش‌های بدون هدف ارزشی ندارد و این موضوع باید بین مردم نهادینه شود، اضافه کرد: افراد در صورت مشکوک شدن به ابتلای خود به کرونا باید به پزشک داخلی، عفونی و یا مراکز مشخصی که انتخاب شده‌اند، مراجعه کنند.
 
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر فردی به ابتلای کرونا مشکوک باشد، او را به خانه می‌فرستیم، چرا که این بیماری درمان مشخصی ندارد و افراد فقط باید تحت نظر باشند تا اگر بیماری آنها حادتر شد، برای انجام سیتی اسکن مراجعه کنند و اگر فرد مبتلا نبود بعد از گذشت دو هفته دیگر تحت نظر نیست.
 
 
اعتصام‌پور از بی ارزشی انجام تست‌های کرونایی که افراد خودسرانه انجام می‌دهند، گفت و اضافه کرد: اگر در مراکز خصوصی تست انجام شود تنها افراد را دچار دوگانگی می‌کند و حتی اگر مثبت نیز باشد، ارزشی ندارد.
 

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o7kq3