چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 06:35
کد خبر: 4028

ادعای بهاره کیان افشار در مورد زیادی زیبا بودنش جنجالی شد+فیلم

بهاره کیان افشار در گفت و گویی ادعا کرده است، زیبایی دلیل عدم انتخاب او برای فیلم "جدایی نادر از سیمین بوده است!

بهاره کیان‌افشار زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ است.بهاره کیان‌افشار ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون است.بهاره کیان‌افشار اهل ایران است.بهاره کیان‌افشار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است.بهاره کیان‌افشار بازیگری را به طورحرفه ایبا بازی در مجموعهٔ کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

 


بهاره کیان افشاری، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه آپاراتچی دلیل انتخاب نشدنش برای فیلم "جدایی نادر از سیمین" را زیبایی خدادادی اش دانست.این در حالی است که صحبت های اخیر او واکنش های متعددی را از سوی مردم در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

در ادامه ویدیو این گفت و گو را می بینید:

 

 

 

 


گریه ی غم انگیز مهران غفوریان در برنامه ی زنده جنجالی شد+فیلم


نحوی بازیگر شدن

کیان افشار فعالیت اش را با گروه تئاتر  آزیتا حاجیان  در ماه های اول سال 83 شروع کرد. سپس با معرفی  تینا پاکروان  (همکلاسی دوران دبیرستانش) به  محمدرضا شریفی نیا  باعث شد در سریال کلاه پهلوی بازی کند.

 

کیان افشار گفته است: من سال ۸۳ به پروژه کلاه پهلوی دعوت شدم. همان موقع هفت ماه بود که در گروه تئاتر خانم حاجیان تمرین می کردم. خانم پاکروان – که همکلاسی دوران دبیرستانم بودند – من را به آقای شریفی نیا معرفی کرد. همان یکی دو جلسه اول که رفتم سر صحنه  کلاه پهلوی ، عوامل تصمیم گرفتند من نقش «شادی مستشارنیا» را بازی کنم. تیر ۸۵ بود که تصویربرداری کلاه پهلوی کلید خورد.

 

کیان افشار گفته است: از دوم دبستان تئاتر را شناختم و از آن سن تجربه اش کردم از همان موقع هم همیشه می گفتم، بزرگ شوم  بازیگری  را انتخاب می کنم و از همان زمان هم پدر و مادرم تمایلی به انتخابم نشان نمی دادند.

 

شاعری

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصى پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برم.

ترانه  و متن‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌ نویسم. آقای  بهرام رادان ، پیش از اینکه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همکاری پررنگ‌ تر شد او ترانه‌ های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ ها در آلبوم‌شان استفاده کردند.

 

بهاره کیان افشار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/396yq3