پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/28 18:32
کد خبر: 4085

عکس های دیده نشده از بهنوش طباطبایی با حجاب نامتعارف+عکس

عکسی که بهنوش طباطبایی با گریم متفاوت و جدیدش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

بهنوش طباطبایی   بازیگر شایسته سینما و تلویزیون ایران را جمع آوری کرده ایم. بهنوش طباطبایی همسر سابق آقای مهدی پاکدل بازیگر معروف می باشد. بهنوش طباطبایی مدت زیادی اسـت کـه کم کار شده و زیاد جلوی دوربین ها ظاهر نمی‌شود. از جمله کارهای خوب خانم بهنوش طباطبایی میتوانیم سریال میکائیل را نام ببریم.  بهنوش طباطبایی  در این سریال هم بازی کامران تفتی و متین ستوده بود.

 

بازی در کنار اساتید مسلم بازیگری در آن عنفوان جوانی بسیار برایم کارآمد و مفید و هیجان انگیز بود . مهمترین آموزه های بازیگری را از ایشان دارم … نه فقط اکت و بیان و بدن و تحلیل و … چیزی فراتر از اینها بود …و آن اصالت و منشی بود که در رفتار تک تک ایشان میدیدم و در ذهنم ثبت می کردم.

 

بهنوش طباطبایی

عکس جدید بهنوش طباطبایی بدون روسری!

 

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران متولد شد.

 

بهنوش طباطبایی

کودکی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

عکس بانمک بهنوش طباطبایی در کودکی

 

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

 

بهنوش طباطبایی و خواهرش

بهنوش طباطبایی و خواهرش تینوش

 

 

بهنوش طباطبایی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

 

پدر و مادر بهنوش طباطبایی

پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی

 

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mpq54