شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/30 07:31
کد خبر: 4123

جنجال جدید صبا راد با آهنگ های شهرام شب پره!+فیلم

جنجال جدید صبا راد با آهنگ های شهرام شبپره را ببینید.

صبا راد    مجری جوان ایرانی است.  صبا راد  مدتی است از کشور خارج شده و در ترکیه زندگی می کند.  صبا راد  همسر مانی رهنما خواننده است. صبا راد  و مانی رهنما به تازگی با خبر مهاجرتشان جنجال های بسیاری به وجود آورده اند.

 


اخبار جنجالی:

 

 

صبا راد مجری تازه مهاجرت کرده که این روزها با استوری های مختلف خو در کانون توجهات قرار گرفته با انتشار یک فیلم جدید جنجال به پا کرد.

 

 

 

 

بیوگرافی کوتاهی از صباراد:

فروردین ماه سال 96 بود که تصاویری از صبا راد و مانی رهنما در کنار هم منتشر شد و همین موضوع باعث شکل گیری خبرهایی از ازدواج این دو هنرمند کشورمان شد و چندی بعد این مجری و خواننده کشورمان ازدواجشان را به صورت رسمی تایید کردند.

 

مهاجرت صباراد و مانی رهنما

پست مانی رهنما درباره مهاجرت از ایران

اولین خبر از مهاجرت مانی رهنما و صبا راد با پست اینستاگرامی مانی رهنما منتشر شد و بعد از آن این موضوع شکل رسمی تری به خود گرفت.

 

مانی رهنما با انتشار عکسی در کنار صبا راد نوشت:

 

سلام رفقا ، امشب شب تولدمه، صبا هم ترکونده از محبت، پارسا جونم نیست کنارم...

 

پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اوون جدا کرده ، راستی دلم برای همتون تنگه ها ، شما ها که منو همیشه خجالت دادین همیشه ، یه چیز ، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی ، توانایی و اصالت.....

 

صبا راد و مانی رهنما

 

این پست مانی رهنما و پستی که بهمن بابازاده خبرنگار کشورمان درباره مهاجرت این زوج هنرمند منتشر کرد باعث شد تا خبر مهاجرت مانی رهنما و صبا راد در صدر اخبار قرار بگیرد و همه جا صحبت از مهاجرت این زوج هنرمند باشد.

 

مهاجرت مانی رهنما

 

پس از آن مانی رهنما و صبا راد در ویدئویی اعلام کردند که به شکل دائم به خارج از کشور مهاجرت نکردند و ممکن است برگردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zjb62