شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/31 08:03
کد خبر: 4149

اجرای با احساس و زیبای احسان کرمی کنار دریا+فیلم

احسان کرمی با انتشار این ویدئو نوشت: من همونم...

احسان کرمی مجری مشهور و پرطرفدار تلویزیون است.احسان کرمی علاوه بر مجری گری هم چنین صداپیشه و خواننده نیز هست.اکثرن احسان کرمی را با اجراهای جدی و جذاب اش در شبکه دو سیما می شناسیم.نخستین کار هنری احسان کرمی با موسیقی شکل گرفت.

 


اخبار داغ:

 

عکس جنجالی لیلا بلوکات لب ساحل بعد از مبتلا شدن به کرونا+عکس

سن باور نکردنی مریم امیرجلالی فاش شد+فیلم

حضور جنجالی علی زندوکیلی در کنار صبا خانوم+فیلم دیده نشده

 

احسان کرمی با انتشار این ویدئو نوشت: من همونم...

 

 

 

بیوگرافی احسان کرمی مجری و خواننده معروف 

احسان کرمی مجری مشهور و پرطرفدار تلویزیون و هم چنین صداپیشه و خواننده است، بیشتر ما وی را با اجراهای جدی و جذاب اش در شبکه دو سیما می شناسیم، امروز بیشتر با این مجری و خانواده و زندگی اش آشنا میشویم. احسان کرمی زادۀ 20 تیر سال 1359 در شهر تهران، مجری و خواننده است.

 

بیوگرافی احسان کرمی مجری و خواننده معروف + عکس همسر و فرزندش

 

فارغ التحصیل رشته تشریفات هتل داری در مقطع کاردانی است، از تدریس تا تور لیدری و خوانندگی تا بازیگری را تجربه کرده است، او صدا پیشه ببخشید عزیزم کلاه قرمزی نیز می باشد.

 

شروع فعالیت احسان کرمی

نخستین کار هنری اش موسیقی بود. این علاقه بواسطه مرحوم بیژن ترقی دایی اش و صدای خوب پدر و پدربزرگ اش در وی شکل گرفت، با نویسندگی وارد رادیو شد ودر همان ابتدا به برنامه جمعه ایرانی رفت که قرار بود خواننده شود ولی کم کم بازی را شروع کرد تا این که این برنامه تعطیل شد.

 

بیوگرافی احسان کرمی مجری و خواننده معروف + عکس همسر و فرزندش

عکس احسان کرمی و همسرش 

 

احسان کرمی و بازیگری تئاتر

حدود یکسال از ورود من به رادیو می‌ گذشت که میثم عبدی که در رادیو سردبیر من بود به شدت من را برای بازی در تئاتر تشویق کرد. من هم به شدت به تئاتر علاقه داشتم؛ بنابر این برای بازی در نمایش کمدی استشمامات موافقت کردم. کرمی دوره‌ های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی گذرانده است.

 

خوانندگی و کنسرت

من یک الی دو سال است بطور جدی روی موسیقی کار می‌ کنم به دو دلیل عمده یکی برادرم که آهنگسازی میکند و از من پشتیبانی کرد و دیگری حمید صدری از آهنگسازان درجه یک و شناخته شده ایران که به واسطه برادرم با او آشنا شدم من نزد او رفتم و شروع به خواندن کردم و او هم نواخت و به شدت من را برای ادامه خوانندگی تشویق کرد.نخستین کنسرت خودرا درسال ۹۵ اجرا کرده است


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/368oy2