پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/31 09:25
کد خبر: 4152

عکس دیدنی رویا نونهالی و همسرش در کنار ماشین لاکچریشان+عکس

به تازگی تصویری از رویا نونهالی، داور عصر جدید در کنار همسرش و ماشین لوکس و گران قیمتشان منتشر شده است که مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته و در کانون توجهات قرار دارد.

رؤیا نونهالی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.رؤیا نونهالی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت رؤیا نونهالی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد.رؤیا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.رویا نونهالی در حال حاضر داور عصرجدید است.

 


عکس جنجالی:

عکس جنجالی لیلا بلوکات لب ساحل بعد از مبتلا شدن به کرونا+عکس

حمایت عجیب سیدبشیر حسینی از تتلو حاشیه ساز شد+فیلم جنجالی

عکس دیده نشده از پدرام شریفی و خانوم بازیگر در حال موتور سواری+عکس


 

عکسی که رویا نونهالی با همسرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

رویا نونهالی و‌همسرش + عکس

 

بیوگرافی رویا نونهالی:

رویا نونهالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. رویا نونهالی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. رویا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

 

رویا نونهالی لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد و فعالیت هنری خود را از سال 1362 با نمایش غم غریب غربت شروع کرد.

 

رویا نونهالی در مسابقه استعدادیابی عصر جدید در کنار امین حیایی، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد بعنوان داور حضور دارد. این مسابقه با اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما پخش میشود.

 

عکس لورفته از داور عصرجدید در کنار همسر و ماشین گران قیمتش + عکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39bnw2