پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 05:29
کد خبر: 4182

ماجرای رقص محمود احمدی نژاد پشت وانت چه بود؟+فیلم جنجالی

امیر پورکیان کارگردان سریال ممنوعه ویدئویی از رقص احمدی نژاد منتشر کرد

محموداحمدی‌نژاد (زادهٔ ۱۳۳۵ ) سیاستمدار ایرانی است .محموداحمدی نژاد از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ ششمین رئیس‌جمهور ایران بود.محمود احمدی نژاد دولت خود را « دولت مهرورزی » یا « دولت مهر » نامید.به تازگی نیز شوخی هایی بامحمود احمدی نژاد صورت گرفته است که باعث ایجاد شایعاتی شده است که در ادامه توضیحات بیشتری در این باره می دهیم.

 


خبر داغ:محمدرضا شریفی نیا از زن صیغه ای خود گفت+عکس


 

فیلم سینمایی موافقت اصولی ساخته امیر پورکیان بعد از جنجال فراوان سال گذشته مجوز ساخت گرفت و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. در ادامه در پرشین وی قسمتی از این فیلم را که در آن رقص احمدی نژاد را نشان می دهد می بینید. با ما همراه باشید

 

رقص احمدی نژاد با وانت

امیر پورکیان کارگردان سریال ممنوعه ، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اش ساخت فیلم رقص احمدی نژاد را فیلم لو رفته از پشت صحنه فیلم جدیدش «موافقت اصولی» با بازی بنیامین بهادری و بهاره افشاری نسبت داد!

 

 

 


اخبار جنجالی:استایل جدید همسر شاهرخ استخری با لباس های نا متعارف+عکس


 

بد نیست بدانید فیلم موافقت اصولی در چه مرحله ای است؟

 

سیدضیاء هاشمی بیان کرد در طول دوره قرنطینه ۸۰ طرح و فیلمنامه خوانده است که اکثر آن‌ها برای تولید مناسب نبوده است.

 

سیدضیاء هاشمی تهیه‌کننده سینما درباره پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن بخشی از فعالیت‌ها در سینمای ایران، نزدیک به ۸۰ طرح و فیلمنامه را مطالعه کردم که متاسفانه اکثر آن‌ها مناسب تولید نبودند. البته چند طرح را انتخاب کرده‌ام تا فیلمنامه آن نوشته و بعد درباره امکام ساخت آن تصمیم‌گیری شود.

 

تهیه کننده سینما

تهیه کننده سینما

 

وی بیان کرد: این فیلمنامه‌ها و طرح‌ها در گونه‌های مختلفی بود، امیدوارم فیلمنامه مناسب برای تولید را پیدا کنم تا شهریورماه بتوانیم یک فیلمنامه را برای تولید انتخاب کنیم.

 

این تهیه کننده سینما درباره فیلم‌های آماده اکران خود نیز توضیح داد: فیلم سینمایی «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان در انتظار اکران است و پروانه نمایش آن صادر شده است.

 

رقص احمدی نژاد

رقص احمدی نژاد در موافقت اصولی

 

وی بیان کرد: فیلم سینمایی «موافقت اصولی» به کارگردانی امیر پورکیان نیز در مرحله تدوین است و به زودی این پروژه سینمایی نیز آماده نمایش می‌شود. این فیلم نیز یک فیلم اجتماعی و متفاوت است که کمی نگاه طنز به موضوعات مختلف به مسائل و مشکلات اجتماعی و سیاسی دارد که امیدوارم این فیلم نیز بتواند برای اکران عمومی آماده شود.

 

رقص احمدی نژاد

رقص احمدی نژاد پشت وانت

 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «امیر» در پایان تاکید کرد: قصد ندارم که هیچکدام از این آثار را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنم، چرا که هدف ما مردم هستند تا بتوانیم لحظات خوبی را برای آن‌ها به خصوص در سینما فراهم کنیم.

 

اینستاگرام و سینما پرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jwpp2