پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 07:07
کد خبر: 4191

پای شبنم فرشادجو بازیگر جوان به زندان باز شد+عکس

شبنم فرشاد جو از عجیب ترین جای جهان در صفحه اینستاگرامش عکس گذاشت.

شبنم فرشادجو زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ است.شبنم فرشادجو متولد تهران است.شبنم فرشادجو بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است.شبنم فرشادجو دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است. شبنم فرشادجو  سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

 


اخبار داغ:ماجرای رقص محمود احمدی نژاد پشت وانت چه بود؟+فیلم جنجالی


 

شبنم فرشادجو به زندان رفت + عکس ها در پوشش جدید

 

شبنم فرشادجو ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار چند عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "  عجیب ترین جای جهان که دیدم زندان سلیمان یا  زندان دیوها، نام کوهی مخروطی شکل و میان تهی که در سه کیلومتری غرب تخت سلیمان قرار دارد. این کوه هزاران سال پیش، بر اثر رسوب کانی‌های آب دریاچهٔ آن به وجود آمده‌است. ارتفاع این کوه از زمین مجاور خود ۹۷ تا ۱۰۷ متر می‌باشد و بر فراز آن گودال عمیقی در حدود ۸۰ متر دیده می‌شود که قطر دهانه آن به طور تقریب ۶۵ متر است.

 

شبنم فرشاد جو

 

 

 کوه در زمان مانایی‌ها ـ ۸۳۰ تا ۶۶۰ پ.م. نیایشگاه بوده است. در اطراف کوه زندان سلیمان چشمه‌های آب گرم گوگردی متعددی دیده می‌شود که دارای خاصیت درمانی متعدد می‌باشد. "

شبنم فرشادجو  در ادامه نوشت: "زندان سلیمان تپه‌ای است به ارتفاع یکصد متر از سطح زمین، و مخروطی شکل، که زمان ساسانیان محل قربانی و نیایش موبدان زرتشتی بوده و البته بقایای بناهای دور مخروط زندان سلیمان، نشانگر اهمیت این محل مقدس می‌باشد. موبدان پس از نیایش در محل و استفاده از برسم، حیوان در نظر گرفته شده را برای قربانی کردن به جایگاه مخصوص می‌بردند تا نذر آتشکده کنند.

 



 

احتمالاً دو هزار سال پیش مخروطی که امروز خالی از آب است و در دهانه تپه قرار دارد، پر از آب بوده و بقایای آب انبارهای اطراف مخروط، نشانگر غیرقابل استفاده بودن آب."

 

بیوگرافی کوتاهی از زندگی شبنم فرشادجو:

ازدواج شبنم فرشادجو با یک آلمانی:

شبنم فرشاد جو با انتشار عکس زیر خبر ازدواج خود با یک آلمانی را رسانه ای کرد، وی در مورد زندگی اش می گوید: آینده را نمی شود پیش بینی کرد اما کارم سخت شده و مجبورم مدام بین تهران – فرانکفورت در سفر باشم حس مادر شدن را دوست دارم و یکی از دلایل مهم ازدواج کردنم بچه داشتن است.

 

 

شبنم فرشاد جو

 
  •  

تحصیلات شبنم فرشادجو:

- فارغ‌التحصیل از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان؛ ۱۳۷۴

- کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری؛ ۱۳۸۰

- کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری تهران؛ ۱۳۸۳

- داور جشن بازیگر خانه تئاتر؛ ۱۳۸۹


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vj764