سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/27 08:49
احسان علیخانی و همسرش | بیوگرافی احسان علیخانی | احسان علیخانی اینستا | عکس منزل احسان علیخانی
کد خبر: 9199

چقدر ماسک احسان علیخانی خنده دار است | سوژه جدید احسان علیخانی

احسان علیخانی دوباره سوژه عام شد.

احسان علیخانی از مجریان محبوب ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی برنامه های موفقی مثل ماه عسل را تولید و اجرا کرده است .احسان علیخانی در حال حاضر مجری عصر جدید برنامه استعدادیابی است. احسان علیخانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی شایعات زیادی درباره متاهل بودن این مجری محبوب به گوش می رسد. احسان علیخانی با انتشار پستی در اینستاگرامش حاشیه ساز شد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی و همسرش

یکی از مهمانان برنامه ماه عسل از احسان علیخانی پرسید : چرا شما ازدواج نمی کنید ؟

احسان علیخانی پاسخ داد ما که گرفتار کار هستیم البته با دیدن این بزرگواران فهمیدیم ما تا سن ۹۲ سالگی برای ازدواج فرصت داریم.

احسان علیخانی

در زیر عکس یکی از طرفداران احسان علیخانی را مشاهده می کنید.

احسان علیخانی

احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای ازدواج هم ندارد !

احسان علیخانی

اتفاق وحشتناک برای احسان علیخانی

 ویدئو اخراج احسان علیخانی که به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.احسان علیخانی به واسطه حضور در برنامه عصر جدید در کانون توجهات است و به تازگی ویدئویی از اخراج احسان علیخانی منتشر شده است.

بیوگرافی احسان علیخانی  

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد

احسان علیخانی

چرا برنامه ماه عسل حذف شد؟

بعد از جدایی علیخانی از ماه عسل ، این برنامه با وجود اینکه یکی از برنامه های پرتماشاگر تلویزیوی بود از رمضان سال 1398 برای همیشه تعطیل شد.

احسان علیخانی

یکی از جنجالی ترین مهمان های ماه عسل سال 94 الهام عرب بود ، او بعنوان مدل لباس عروس به برنامه رفت اما ساعاتی بعد انتشار عکس های بی حجاب او  این برنامه را به حاشیه برد و علیخانی اخطار کتبی و سفت و سختی از تلویزیون گرفت.

الهام عرب به شدت مشهور شد که بعدها به دستگیری او نیز منجر شد و در نهایت در سال 96 برای ادامه کار مدلینگ به دبی مهاجرت کرد.

احسان علیخانی

دستمزدهای میلیاردی احسان علیخانی

درسال 1394 خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌کـه احسان علیخانی برای اجرای یک ماهه در ماه عسل مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان و بالغ بر دویست میلیون تومان نیز بعنوان حق تهیه کنندگی دریافت کرده است. این مسئله باعث ایجاد حواشی و انتقادات فراوانی شد.

احسان علیخانی

کـه چطور در حالیکه اکثر مردم در شرایط بد اقتصادی قراردارند عده ای از افراد باید چنین درآمدهای زیادی داشته باشند؛ آن هم افرادی کـه در برنامه‌هایی چون ماه عسل احساسات دینی و خیرخواهانه مردم را هدف قرار می دهند. احسان علیخانی در نهایت در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی ماه عسل در تاریخ 12 تیرماه سال 1394 دریافت رقم مذکور را تکذیب کرد.

و مدعی شد کـه دست مزد وی مبلغ 45 میلیون تومان اسـت که آن هم برای یکسال تلاشش بـه منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلم برداری این برنامه پرداخت میشود.

احسان علیخانی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48nwa4