پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 18:50
کد خبر: 4213

ماجرای غم انگیز رها کردن نوزاد بی گناه در قبر توسط مادرش فاش شد!

تعدادی زن که در اطراف گورستان فیلیپین در حال رفتن بودند ناگهان متوجه بودن یک نوزاد 2 ماهه در داخل قبر شدند.

زنی از افراد محلی اطراف  گورستان  گوئیزن (واقع در فیلیپین) زمانی که برای در گورستان، صدای  گریه  کردن نوزاد را احساس می کند و به همین دلیل تصمیم به پیدا کردن مسیر صدا می کند، وی با کمی جستجو موفق به پیدا کردن  نوزاد  در یک قبر خالی می شود که در کنارش یک عدد شیشه  شیر  و یک پارچه بود و گویی نوزاد به علت گرسنگی گریه می کرده است .

 

نوزاد به کمک این خانم و مردم محلی دیگر به  بیمارستان  منتقل می شوند ، تصاویر این ماجرای پربحث را در این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

 

داخل-قبر-خالی

 

خوشبختانه مادر بزرگ این نوزاد که گم شدن نوه اش را به پلیس اطلاع داده بود ،به کمک پلیس در بیمارستان برای تایید نوه اش حضور یافت و آنرا تایید کرد.

 

در نهایت، هویت مادر نوزاد با اسم "لارا سنتیلاس" مشخص شد که وی نوزاد 2 ماهه اش را در قبر رها نموده بود و توسط پلیس دستگیر شد.به اعتراف مادر نوزاد،این نوزاد در طی شب گذشته،در قبر بوده و اگر توسط مردم محلی پیدا نمی شد،وضعیت بسیار نامناسبی ممکن بود ایجاد شود که حتی شاید راه جبرانی باقی نمی گذاشت.

 

چرا که بسیاری از حیوانات مانند سگ ها و جوندگان در گورستان وجود دارند و اگر این نوزاد توسط حیوانات آسیب می دید ،هیچ شخصی دیگر نمی توانست در بهبود یافتن نوزاد کمک کند و به گفته مردم محلی سالم ماندن این پسر بچه تنها به خواسته خدا می باشد.

 

همچنین طبق آخرین نتایج صدای گریه نوزاد ابتدا در ساعت 9 صبح شنیده می شد ؛ همان گونه که گفته شد مادر بی مسئولیت توسط پلیس دستگیر شد و به دلیل جرمی که مرتکب آن شده ،محاکمه خواهد شد تا به جزای اعمالش برسد.

 

اینک نوزاد در خانه نلسون پونزالان در حال مراقبت می باشد و برای رسیدگی به  جرم  مادر بی مسئولیت در پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mppy4