چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/02 10:30
کد خبر: 4236

دابسمش جنجالی حدیثه تهرانی و همسرش با جملات معروف آقای بازیگر+فیلم

حدیثه تهرانی بازیگر معروف ایرانی به همراه همسرش دابسمشی را به یاد مرحوم بهمن مفید، بازیگر پیشکسوت سینما ساخته اند که حسابی مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

حدیثه تهرانی   زادهٔ ۱۳۶۳ است.  حدیثه تهرانی  در تهران متولد شد.  حدیثه تهرانی  بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.حدیثه تهرانی متولد ۱۳۶۳ در تهران است.حدیثه تهرانی لیسانس مامایی و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد. حدیثه تهرانی  متاهل است.

 


خبر جنجالی:سحر قریشی با حرف هایش آبروی مهناز افشار را برد+عکس پر حاشیه


 

حدیثه تهرانی بازیگر معروف با انتشار این فیلم نوشت: روح بهمن مفید عزیز شاد و در آرامش!

 

 

 

بیوگرافی کوتاهی از حدیثه تهرانی:

حدیثه تهرانی  یکی از بهترین و زیباترین  بازیگران زن  ایرانی است که اکنون در سن 33 سالگی به سر می برد.  شوهر خانم تهرانی  هنرمند بسیار معروف و خوش نام است که در ادامه عکس های  همسر حدیثه تهرانی  را می بینید.

 


 

بازیگر  تئاتر و سینما و تلویزیون خانم تهرانی در تاریخ 5 آذر ماه سال 1363 در شهر تهران در محله نارمک چشم به جهان گشوده هست ولی حالا در تهران پارس زندگی مینماید.

 

حدیثه تهرانی  در رشته مامایی تحصیل نموده هست و در همین رشته توانسته فارغ التحصیل شود و مدرک کسب نماید وی در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و یک خواهر بزرگ از خودش دارد وی از سنین خیلی کم به بازیگری علاقه داشته است ولی با مخالفت خاواده روبرو شده هست.

 

ولی بعد از دانشگاه به دنبال هنر رفته و در کلاس های  بازیگر ی ایران این هنر را فرا گرفته هست و با تست بازیگری در سریال به کجا چنین شتابان برای بازی در این سریال توسط اقای طالبی انتخاب شده هست خانم تهرانی بازیگری در سینما را با بازی در فیلم لارستان ۶:۳۰ دقیقه بامداد و فیلم پانسیون دختران آغاز نموده هست.

 

و همچنین این هنرمند بازیگری در تلویزیون را با بازی در سریال به کجا چنین شتابان شروع نموده است و با بازی در سریال خوش نشین ها به شهرت رسید حدیثه تهرانی در جدید ترین بازی خود در تلویزیون در سال 1396 در سریال پرواز در ارتفاع صفر بازی کرده هست خانم تهرانی به کتاب خوانی و نویسندگی هم علاقه داشته است.

 


خبر جدید:برگزاری مراسم یادبود برای ماهچهره خلیلی با حضور پسرش در لندن+فیلم غم انگیز


 

سریال های حدیثه تهرانی

سریال به کجاچنین شتابان
سریال خوش‌نشین‌ها
سریال آسمان همیشه ابری نیست
سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
سریال معراجی‌ ها
سریال برابر با اصل
سریال آقا و خانم سنگی

 

سریال پرواز در ارتفاع صفر

 

همسر خانم تهرانی

خانم تهرانی متاهل است و با هنرمند  کیان مقدم   ازدواج  نموده هست کیان مقدم متولد سال ۱۳۵۶ است وی موسیقیدان و خواننده است وی تا بحال یک آلبوم از کاهری هنری خود را منتشر نموده و وی نوانزده حرفه ای گیتار و سه تار است و در کار صدا برداری و آهنگسازی هم فعالیت دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ll862